حجت‌الاسلام رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعدام دو زورگير خشن قاطعيت دستگاه قضايي را به نمايش گذاشت

عضو كميسيون قضايي مجلس هشتم، گفت: عزم جدي دستگاه قضا براي برخورد با زورگيران شايسته تقدير است و اين برخوردها بايد همچنان ادامه داشته باشد.

"حجت‌الاسلام محمد تقي رهبر" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجراي حكم اعدام دو زورگير خشن پايتخت، اظهار داشت: اين دو فرد شرور، امنيت و آرامش عمومي را از جامعه سلب كرده بودند و اجراي حكم اعدام آنها نشان از قاطعيت قوه قضاييه در پيگيري پرونده‌هاي زورگيري دارد.

اين عضو كميسيون قضايي مجلس هشتم، ادامه داد: زورگيري و استفاده از سلاح‌هاي سرد و گرم آن هم در معابر عمومي يكي از جرايمي است كه به بدنه جامعه آسيب‌هاي مخربي را تحميل مي‌كند.

حجت‌الاسلام رهبر با بيان اين كه  برخورد با زورگيران و اشرار مسلح بايد ادامه داشته باشد، افزود: عزم جدي دستگاه قضا براي برخورد با زورگيران شايسته تقدير است و اين برخوردها بايد همچنان ادامه داشته باشد.

اين عضو كميسيون قضايي مجلس هشتم خاطرنشان كرد: برگزاري جلسات علني دادگاه زورگيران و اعدام آنها در ملاءعام زنگ خطر و هشداري جدي براي ساير افراد خلافكار است كه از ادامه تخلفات خود صرف نظر كنند.

گفتني است؛ طي آذرماه سال جاري دو زورگير خشن تهران به عابري پياده حمله‌ور شدند و ضمن ضرب و جرح وي اموالش را ربودند. با پيگيري دستگاه قضايي كشور عاملان اين زورگيري دستگير شدند كه دو تن از آنها به عنوان محارب شناخته شده و صبح امروز(يكشنبه اول بهمن) در محل وقوع جرم به دار مجازات آويخته شدند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار