قائم مقام باشگاه واليبال جواهري گنبد:

ابراهيمي از ابتدا تمرين دهنده بود نه سرمربي!/در صورت سقوط هم از فدراسيون مجوز ليگ برتر را مي گيريم

مسئولان تيم واليبال قعرنشين بازرگاني جواهري گنبد سعي دارند با ايجاد تغيير و تحول در کادر فني جايگاه و امتيازات خود را در طول مسابقات ارتقا دهند.

محمدرضا جواهري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امسال براي کسب نتايج خوب مقابل حريفان اقدام به ايجاد تغييراتي در کادر فني کرديم، پيش از تشکيل تيم پرويز کاظمي براي در دست گرفتن سکان هدايت تيم گزينه اصلي ما بود که چون قرار بود وي به آلمان سفر کند نتوانستيم همکاري خود را از ابتداي فصل با کاظمي آغاز کنيم.

قائم مقام باشگاه جواهري گنبد تصريح کرد: به دليل عدم عقد قرارداد با کاظمي در ابتداي فصل مجبور شديم با طاهر قره داشلي قرارداد ببنديم. که وي نتوانست در کنار تيم نتايج قابل قبولي را کسب کند و ما مجبور به برکناري وي شديم و چون در آن زمان پرويز کاظمي در تيم شهرداري تبريز مشغول فعاليت بود از رضا ابراهيمي دعوت به همکاري کرديم.

وي در ادامه گفت: در مذاکراتي که با رضا ابراهيمي داشتيم با وي به عنوان مربي تمرين دهنده (ترينر) به توافق رسيديم و چون گزينه ديگري براي سرمربيگري تيم نبود وي هدايت تيم را برعهده داشت.

جواهري تصريح کرد: اين تغيير و تحولات ايجاد شده در ترکيب کادر فني تيم ما ناشي از بروز اتفاقات خاص و حاشيه اي نيست،‌ به هيچ عنوان نتايج را به حواشي نبايد ارتباط داد بلکه بايد بگويم که ترکيب تيم گنبد را بازيکنان جوان و کم تجربه اي تشکيل مي دهند که در دقيقه 90 قطعيت حضور آنها در ليگ برتر مشخص شد و پيش از شروع مسابقات فرصت مناسبي براي انجام تمرينات آماده سازي و هماهنگي نداشتيم.

وي يادآور شد: هدف ما از بستن قرارداد با پرويز کاظمي اين است که وي در سال آينده نيز کنار تيم بازرگاني جواهري گنبد حضور داشته باشد. هدف اصلي از حضور در مسابقات واليبال فقط تيمداري نيست بلکه ما به دنبال باشگاهداري هستيم و براي رشد اين رشته در سطح استان برنامه هاي گسترده و متمرکزي را در دستور کار خود داريم. از هم اکنون با تشکيل کانون هاي استعداديابي در رده هاي سني نوجوانان و جو انان سرمايه گذاري و برنامه ريزي هاي خود را آغاز کرده ايم.

جواهري درپاسخ به اين سوال که اگر جايگاهشان تا پايان فصل در قعر جدول باقي بماند، آيا در سال آينده مي توانند در ليگ برتر بازي کنند؟ گفت: ما در اين خصوص سعي مي کنيم از مسئولان فدراسيون مجوز حضور در مسابقات ليگ برتر را بگيريم. شرايط کنوني تيم واليبال گنبد از نظر جايگاه در جدول رده بندي به اين شکل است و هيچ کاري از دست ما ساخته نيست. ما بيشتر از آنکه به فکر مسابقات امسال باشيم براي سنوات آينده برنامه ريزي مي کنيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار