مدیر کل امور مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

جانشین مرتضوی سه‌شنبه تعیین می‌شود

مدیر کل امور مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جلسه روز سه‌شنبه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی برای تعیین جانشین سعید مرتضوی خبر داد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري خانه ملت، محمود نیازی مدیر کل امور مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: روز سه‌شنبه (۳ بهمن)، هیات امنای سازمان تامین اجتماعی تشکیل جلسه می‌دهد و درباره جانشین مرتضوی تصمیم‌گیری می‌کند.

مدیر کل امور مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صحت برخی اخبار مبنی بر سرپرستی مرتضوی برای وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی را تکذیب کرد و گفت: از سمت جدیدی که مرتضوی قرار است بگیرد، بی‌اطلاعم.

بر اساس مصوبه هیات وزیران در تاریخ ۱۵ مرداد امسال، صندوق تامین اجتماعی به سازمان تامین اجتماعی تغییر یافت و در ادامه نیز وزیر کار با پیشنهاد هیات امنا، سعید مرتضوی را به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی انتخاب کرد.

رئیس مجلس این مصوبه را مغایر قانون اعلام کرد ولی پس از آنکه در مهلت قانونی ترتیب اثری در این خصوص داده نشد، هیات عمومی دیوان عدالت اداری نیز این مصوبه را مغایر قانون تشخیص داد و حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای مدیرعاملی سعید مرتضوی بر سازمان تامین اجتماعی لغو شد.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار