ضربات سنگين ارتش سوريه به تروريستها در مناطق مختلف

ارتش سوريه امروز ضربات سنگيني درمناطق مختلف به تروريستها وارد کرد و مقادیر زیادی سلاح و مهمات را از انان کشف و ضبط کرد.

به گزارشسرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) امروز در گزارشی از عملیات تعقیب گروه های مسلح تروریستی خبر داد و اعلام کرد: نیروهای ارتش ضربه های سنگینی را بر آنها وارد و مقادیر زیاد سلاح و مهمات را کشف و ضبط کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر از دمشق به نقل از سانا، یگانهای ارتش در عملیاتی در مناطق ملیحه در حومه شرقی شهر دمشق و داریا در حومه جنوب غربی، سرکرده های گروه تروریستی موسوم به گردان حمزه و گروه احفاد الرسول را به هلاکت رساند.

همچنین نیروهای وابسته به یگان مهندسی ارتش سوریه، ده ها بمب هریک به وزن سی کیلوگرم را که تروریستها در خیابان های ان دو منطقه کار گذاشته بودند، شناسائی و خنثی کردند.

برپایه این گزارش، یگان هائی از ارتش سوریه در عملیات تعقیب افراد مسلح در شهرهای دوما و حرستا در شمال شرق شهر دمشق، حجیره و ذیابیه در حومه جنوبی این شهر و در مجاورت منطقه زینبیه (س) شمار زیادی از افراد مسلح را از پای در آوردند.

در این عملیات نیروهای ارتش شماری از مخفی گاه های شورشیان مسلح را شناسایی و با انهدام آنها، مقادیر زیادی اسلحه و مهمات از جمله چند تیربار سنگین را کشف و ضبط کردند.
در منطقه عقربا در شمال منطقه زینبیه(س)، یگانی از ارتش سوریه در تعقیب تروریستها، شمار زیادی از آنها را از پای درآورد و سه خودروی مجهز به موشک انداز دوشیکا و یک دستگاه مبنی بوس را منهدم کرد.

به گزارش سانا، در حومه شرقی حلب نیز نیروهای ارتش در تعقیب یک گروه از افراد مسلح در منطقه الانصاری همه افراد این گروه را کشته یا زخمی کردند.

در منطقه بصری الشام از توابع استان درعا در جنوب سوریه، نیروهای ارتش که مسئولیت حراست قلعه تاریخی بصری الشام را بر عهده دارند، در درگیری با گروهی از شورشیان مسلح تلاش آنان را برای تصرف ان ناکام گذاشتند و تعداد زیادی تروریستها را به هلاکت یا دستگیر کردند.

در استان ادلب در شمال غرب سوریه و در مجاورت مرزهای ترکیه، نیروهای ارتش عملیات گسترده ای را در مناطق مختلف حومه ادلب از جمله بنش، سنبل، کورین و وادی الضیف انجام دادند و شمار زیادی از تروریستها را کشته و تجهیزات و اسلحه آنها را مصادره کردند، نیروهای ارتش در این عملیات، یک دستگاه خمپاره انداز و تیربار سنگین را در منطقه حیش در حومه شمال شهر ادلب منهدم کردند
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار