10 پرنده انسان‌کُش

پرندگان از جمله موجودات بسیار دوست داشتنی و زیبا هستند که می‌توان آن‌ها را در نقاط مختلف دنیا مشاهده کرد، اما در حالی که ما از دیدن آن‌ها لذت می‌بریم شاید آن‌ها ما را دوست نداشته باشند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، پرندگان از جمله حیوانات محسوب می شوند که از روی غریزه دست به کارهای خود می زنند و خیلی نمی توان از آن ها انتظار عاقلانه رفتار کردن داشت. از همین رو در صورت احساس خطر دست به کارهای بسیار خطرناکی می زنند.

قو



یکی از پرندگانی که در دنیا به عنوان زیباترین شناخته می شود قو است. این پرنده با ظاهری زیبا بسیار آرام و البته بی خطر به نظر می رسد ولی یکی از خطرناک ترین و البته کشنده ترین حیوان های دنیا است. این پرنده در بسیاری از نقاط دنیا دیده می شود ولی زادگاه اصلی آن در اروپا قرار دارد جایی که بسیاری از انسان ها را نیز کشته اند. اگر انسانی به محل زندگی آن نزدیک شود سریعا با بال های قوی اش به سمت انسان ها حمله می کند و سپس ضربات سختی را به استخوان ها می زند. این پرنده البته سپس با نوکش به سمت سر حمله می کند و صدمات زیادی به انسان وارد می کند. دیده شده است که مصدومین حمله قو جان خودشان را از دست داده اند.

مرغ بهاری ماهی خوار



یکی از پرنده های بسیار خطرناک دنیا که مرغ بهاری نام دارد در اروپا زندگی میکند. این پرنده بسیار تندخو است و حملات زیادی را سالانه به انسان ها انجام می دهد. با احساس کردن خطر به سمت سر انسان ها شیرجه می زند و ضربه های محکمی با نوک تیزش به سر وارد می کند. چندی پیش یک خانم انگلیسی به خاطر اینکه سرش بر اثر ضربه یکی از این پرنده ها سوراخ شده بود جانش را از دست داد و تا به حال موردهای مختلف دیگری نیز وجود داشته است.

کلاغ استرالیایی



کلاغ ها انواع مختلفی دارند که غالبا هم بی ازار هستند و خیلی به انسان ها کاری ندارند مگر اینکه دچار صدمات بدی از سمت انسان ها شوند. البته نوع استرالیایی این پرنده ها مقداری خشن تر است و بیشتر دوست دارد با انسان ها بجنگد. این کلاغ وقتی ازاری از سمت انسان ها ببیند سریع به سمت سر و صورت حمله ور می شود و بیشتر نیز چشمان را کور می کند. تا به حال موارد زیادی بوده است که این کلاغ به دوچرخه سواران و یا عابران پیاده حمله کرده و حتی باعث مرگ آن ها شده است.

شتر مرغ افریقایی



شتر مرغ افریقایی بزرگترین پرنده روی زمین است و البته در میان آن ها سریع ترین دونده نیز هست چرا که می تواند به سرعت 80 کیلومتر بر ساعت نیز برسد. این شتر مرغ دارای استخوان های بسیار محکم و همچنین ناخن های بسیار تیز است که این مورد در کنار سرعت برای نابودی جان انسان کاملا کافی است. معمولا شتر مرغ وقتی می خواهد کسی را بکشد به سمت او حمله کرده و نقش برزمین می کند سپس با ناخن و پای قوی اش تنها در یک ثانیه جان آن فرد را می گیرد.

قرقاول جنوبی



یکی از پرنده های که تقریبا نادر هستند قرقاول جنوبی است. این اسم درحالی روی این پرنده قرار داده شده است که آن ها در شمال استرالیا و یا گینه نو دیده می شوند. پنجه های مرگبار و همچنین حمله های بی امان این پرنده باعث می شود تا بسیاری از افرادی که مورد حمله قرار می گیرند خیلی سریع جانشان را از دست بدهند. این پرنده تا به حال انسان های زیادی را کشته است و در این کار بسیار ماهر است.

شاهین دم قرمز



یکی از پرندگان بومی آمریکای شمالی است که به عنوان یک شکارچی بسیار مشهور نیز شناخته می شود. این پرنده نزدیک به 2 کیلوگرم وزن دارد و البته در بالای درخت های بلند خانه سازی می کند. اگر لانه اش در منطقه انسان ها باشد آن را تغییر نمی دهد بلکه سعی می کند انسان ها را از آنجا دور کند. از جمله کارهای او حمله های مستقیم به سمت سر و گردن انسان است که باعث مصدومیت های شدید در بدن می شود.

جغد برفی



یکی از پرندگانی است که در شمالی ترین نقاط زمین زندگی می کند. این پرنده بیشتر در منطقه تندرا در قطب شمال دیده میشود وزن آن نیز نزدیک به 3 کیلوگرم است. یکی از تیزبین ترین و البته بدخلق ترین پرندگان دنیا است چرا که با دیدن اولین نشانه هایی از تهدید از سوی انسان ها سریعا به سمت سر و صورت حمله می کند. این پرنده می تواند آسیب های جدی به چشمان و صورت وارد کند که جبران آن ها بسیار سخت است.

کرکس بره



یکی از پرندگانی که در آلمان دیده می شود و البته هدف اصلی آن نیز بره ها و گوسفند ها هستند اما برای رسیدن به هدفش دست به هر کاری می زند کرکس بره است. این پرنده که وزنی در حدود 3 کیلوگرم دارد حالت هجومی خاصی به خود می گیرد  و البته حملات آن ها مرگبار است. در صورت احساس خطر به سمت سر شیرجه میزنند و نوکشان را وارد سر می کنند این باعث می شود تا سر شکسته و یا حتی مغز اسیب ببیند و باعث مرگ شود.

بوف



بوف یا همان جغدهای قهوه ای یکی دیگر از پرندگانی هستند که باید از آن ها بترسیم چرا که می توانند صدمات شدید به ما وارد کنند. این پرندگان درحالی که بسیار آرام به نظر می رسند خطرناک نیز هستند. طبیعت اصلی زندگی آن ها در امریکای شمالی است  و وزن آن نیز 1 تا 2 کیلوگرم است. در صورت احساس خطر با پنجه ها و نوکش حمله های بسیار خطرناکی را انجام میدهد که اسیب های شدید به صورت و سر وارد می کند.

لوون شمالی



یکی از گونه پرندگان خطرناک در دنیا است که تا به حال باعث مرگ بسیاری از انسان ها شده است. این پرنده در طول سال بیشتر در نقاط سرد  و شمالی کره زمین زندگی می کند اما در زمستان کمی به جنوب می آید و البته در کنار دریاچه ها زندگی خودش را شروع می کند. و البته در این مدت دریاچه را سهم خود می داند و اگر انسان ها به آن نزدیک شوند. با پنجه های قوی اش مستقیما به قلب ان ها حمله می کند و در مواردی نیز دیده شده است که او قلب را از جایش خارج کرده باشد.

برچسب ها: خواندنی ، باشگاه ، پرنده ، قاتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
Hamed Esalat
۲۲:۰۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
سلام
در ج دوست عزیزمون اقای آستانی عزیز
ادعای شمارو رد یا تأیید نمیکنم اما تا الان چندین فیلم از حملات شترمرغ ها یا کاسوری ها ب انسان ها دیدم ک خیلی هم وحشتناک بودن و ب احتمال زیاد چند مورد از همون فیلم ها در ادامه ب مرگ منتهی شدن
در مورد پرنده های کوچکتر این لیست هم میشه حمله ب انسان رو تصور کرد
چون برخی از اینا سرعت زیادی دارن و حیواناتی از خودشونش بزرگتر رو شکار میکنن
و اگه با اون سرعت ب انسان حمله کنن خب این احتمال منطقی ب نظر میرسه ک حتی باعث مرگ انسان بشن
منظور از انسان فقط یک مرد قوی و ورزشکار و کاملا اماده نیست
بلکه شامل کودکان یا افراد کهن سال و بیمار هم میشه
و ب هر موردی ک حمله کنن یعنی ب انسان حمله شده.
پس نمیشه ب قطعیت گفت ک نمیتونن.
یا امکانش نیس.
اکثر حیوانات و پرندگان در صورتی ک احساس خطر کنن چ در مورد خودش چ بچه هاش هر کاری ازشون برمیاد و توانایی صدمه زدن و یا کشتن انسان رو دارند
پس لطفآ برای امنیت خودمونم ک شده با حیوانات و پرندگان در چهارچوب قانون مهربان باشیم ?
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
واقعا اینا آدم می کشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
خوب شد در كشور ما نيست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
کاشکی بودند خیلی خیلی قشنگن که
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۶ ۱۱ دی ۱۴۰۰
کلاغ هارو اینجوری نگاه نکن فقط کافیه یه صدا ازشون دربیاد یهو میبینی یه گله کلاغ ریختن سرت من قشنگ یادمه چند سال پیش پنجره یه خونه باز بود یه کلاغ رفته بود تو خونه یه گله کلاغ ریخته بودن دم پنجره اون خونه شروع کرده بودن به سر و صدا آخر سر طرف مجبور شد زنگ بزنه آتش نشانی
Germany
Mohammadmoradi
۰۲:۱۴ ۲۲ تير ۱۳۹۷
عقاب هم جروه خطر ناک ترین پرنده ها است چرا نزدید؟
Iran (Islamic Republic of)
یکتا
۱۴:۰۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو تو آلمان زندگی میکنی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد آستانی
۱۸:۳۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
با عرض سلام و احترام خدمت شما عزیزان من یک پرنده شناسم این پرنده ها هیچ کدام انسان کش نیستند
Iran (Islamic Republic of)
زهرا جون
۱۲:۱۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۲
فلفل نبین چه ریزه.....................
درشتاشو سوا کن........!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۲:۵۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
به حق چیزای نشنیده ........................
Iran (Islamic Republic of)
سلیمان
۱۰:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
اینا آدمو که نمی خورن
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۵۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
خیلی قشنگن!
-
مريم دسترس
۰۸:۵۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
قربون خدا برم چي چيزايي خلق نكرده اينا ميتونه جزئي از هستي شناسي براي شناخت خدا باشه
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۲:۳۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
اصلابهشون نمیادانقدروحشی باشن
Iran (Islamic Republic of)
nafas
۲۲:۱۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
قو؟‍! می تونه آدمو بکشه؟؟؟؟
عجییییییییییییییییییییییییییبه!
Iran (Islamic Republic of)
masood
۱۴:۵۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
ایا ان پرندگان در ایران دیده شده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۲۰:۲۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
خداراشکر توی کشورمان نیست.
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۱۷:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
جرئت دارن بیان روبروشن
Iran (Islamic Republic of)
حيدر
۰۰:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
خوبه اينا تو ايران زندگي نميكنن
Iran (Islamic Republic of)
SAJJAD
۲۲:۵۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
هیچی بدون حکمت افریده نشده
Iran (Islamic Republic of)
صیاد
۱۴:۱۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
جرعت دارن روبرو بشن
Iran (Islamic Republic of)
ولی
۰۷:۵۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
واقعا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
آقا رضا
۲۳:۰۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
واقعا باور کردنش سخته!!!
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۲۳:۰۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۱
خدا رو شکر
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۲:۰۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۱
جالب بود
آخرین اخبار