کي روش شاکي از برنامه ريزي فوتبال/تاج ،کي روش امروز برنامه ريزي مي کنند!!!

شرايط فوتبال کشور در حال حاضر به گونه اي است که به حالت اضطرار رسيده و در اين شرايط نقش سر مربي و ديدگاهش کمتر از فدراسيون و ديگر اهالي فوتبال نيست.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص بی برنامگی در رقابت های لیگ معتقد است این مسئله مانع از انجام برنامه ریزی درست برای تیم ملی می شود.

وی 5 ماه آينده را حياتي مي داند و  معتقد است باید در مسابقات حساسی شرکت کنیم که موفقیت در آنها نیازمند برنامه ریزی درست است. وقتی ما نمی دانیم تیم های بزرگ ما چه زمانی بازی دارند پس چطور می توانیم برنامه ریزی کنیم؟!

** ارجحیت با تیم ملی است

کی روش مدعي است وقتی عنوان می شود اولویت صعود تیم ملی به جام جهانی است باید ارجحیت را با تیم ملی دانست و نه باشگاهها! این که بازیکنان هنگام برگزاری اردو های تیم ملی در خدمت باشگاه ها باشند درست نیست و باید هر جه زودتر تصمیم نهایی گرفته شود، صعود به جام جهانی یا حضور در جام باشگاه های آسیا؟!


** نمی توان همه را راضی کرد

سرمربی تیم ملی موفقيت فوتبال را اولويت اول مي داند و اعتقاد دارد باید یک نفر برای فوتبال تصمیم بگیرد و به فکر راضی نگه داشتن همه اطرافیان نباشد چرا که با این شیوه به جایی نخواهیم رسید.

** جلسه مهم تاج و کی روش برای آینده فوتبال ایران

امروز جلسه مهمی بین کی روش و تاج سرپرست سازمان لیگ برگزار می شود که کی روش عنوان کرده باید در این جلسه برنامه کامل لیگ و جام حذفی را دریافت کند در غیر این صورت دیگر مسئولیت برنامه های تیم ملی را نخواهد پذیرفت.
 
 
کي روش ناراحت و عصباني خوب است يا بد؟
 
در جلسه امروز هر تصميمي گرفته شود ما معتقديم بايد شرايط براي تيم ملي و کي روش در جهت موفقيت مهيا شود اما اين موضوع که کي روش مخالف تشکيل کميته اي خاص براي صعود به جام جهاني است را قبول نداريم چرا که در صورت عدم صعود به جام اين فوتبال ايران است که ضرر مي کند و کي روش قرار دادش به پايان رسيده و مي رود اما چگونگي تشکيل ستاد و کميته ويژه جام جهاني و نفرات حاضر در آن از اهميت بالائي برخوردار است.
 
اما در گوشه اي از صحبت هاي کي روش با يکي از خبرگزاري ها در مورد عصبانيت وي بحث شده است که البته در اين مورد هم بايد خوشحال باشيم هم ناراحت!خوشحال از بابت اين که کي روش تيم ملي را جدي گرفته و برايش مهم است که شرايط فوتبال ما چگونه است اما ناراحت از اين بابت که شايد کي روش هم به نوعي از صعود تيم ملي به جام جهاني نا اميد شده و اين دليل عصبانيت کي روش است که در اين صورت واي به حال فوتبال ما و وضعيتي که در آن دچار شديم .
 
جام جهاني نرويم باشگاه ها بيشتر ضرر مي کنند
 
کي روش حق دارد اگر ناراحت باشد از وضعيت فوتبالي که گهگاه تيم هاي باشگاهي را به تيم ملي ترجيح مي دهند شرايط امروز فوتبال ما به نوعي است که اگر تيم ملي به جام نرود همين باشگاه ها بيشترين ضرر را خواهند کرد و در اين مسئله حق با کي روش است و مي بايست تعامل بيشتري در اين زمينه و در 5 ماه آينده صورت بگيرد.
 
ترس کي روش از چيست؟
 
کي روش مي گويد آمده ام تا با تيم ايران به جام جهاني بروم و اين جاي خوشحالي دارد اما همين مرد با مشکلاتي روبروست و ما بايد قبول کنيم کي روش تدارکات حريفان را ديده است اردو هاي آنها را ديده است و همين موضوع او را ترسانده چرا که سازمان ليگ به جاي برنامه ريزي براي فوتبال در گير بازنشستگي و جابجائي است و هنوز برنامه جام حذفي و ليگ برتر نا مشخص است و  در اين باره حق کاملا با کي روش است مگر مي شود استقلال، سپاهان،پرسپوليس و همه و همه را راضي نگه داشت و تيم ملي هم به جام جهاني برود و ....
 
 
آيا قطر ازبکستان لبنان کره جنوبي و همه آنهائي که آمدند به جام جهاني بروند همه را راضي نگه داشتند؟ما معتقديم بله اماچگونه؟
آنها همه از صعود به جام جهاني راضي مي شوند و در اين راه با تعامل حتي باشگاه ها را فداي حضور در جام جهاني مي کنند و از حق باشگاهي خود به دامان فوتبال ملي شان مي گذارند تا همه با صعود راضي باشند .
 
 
 
 
 
برچسب ها: کی روش ، تیم ملی ، تاج ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار