شهرکرد/

هفته وحدت، فرصت مناسب تبیین فضائل اخلاقی پیامبر اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد از هفته وحدت به عنوان فرصت مناسب تبیین فضائل اخلاقی رسول گرامی اسلام، حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) یاد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت الاسلام محمدعلی نكونام در نشست هماهنگی جشن میلاد پیامبر اكرم (صلوات الله علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیه السلام) در شهركرد گفت: با برپایی مجالس و محافل اهل بیت (ع) در ولادت ها و شهادت ها، سیره آن بزرگواران ترویج می شود.

وی افزود: هفته وحدت و همزمانی آن با میلاد امام جعفر صادق (ع)، مؤسس فقه جعفری، از بزرگترین دستاوردهای نظام اسلامی در راستای ایجاد اتحاد و همبستگی در میان مسلمانان است و انتظار می رود، از این ایام فرخنده برای تاكید بیشتر بر انسجام مسلمانان و مقابله با توطئه های دشمنان اسلام بهره برداری شود.

به گفته امام جمعه شهركرد، نامگذاری هفته وحدت، اقدام سنجیده و عالمانه ای بود كه امام راحل عظیم الشان آن را برای خنثی كردن توطئه های دشمن، عملی كرد و امروز همه مسئولان فرهنگی، روحانیان و اقشار مختلف جامعه وظیفه دارند در راستای تحقق آن تلاش كنند.

حجت الاسلام نكونام، ایجاد وحدت را بهترین اقدام در مقابله با تهدید دشمنان خواند و عنوان كرد: دستگاه های فرهنگی و شخصیت های دینی و صاحب نظر باید برای تحقق پیامهای وحدت آفرین تلاش كنند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در ادامه از متولیان امر تبلیغ خواست، با استفاده از اساتید مجرب در ترویج احكام اسلام گام های بلندتری بردارند.

مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام شهركرد نیز در این نشست گفت: با هماهنگی انجام شده، آئین جشن میلاد نبی گرامی اسلام و امام جعفر صادق علیه السلام در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهركرد برگزار می شود.

كاظم احمدی افزود: مراسم جشن میلاد روز پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، دوشنبه 9 بهمن ماه در آستانه دهه مباركه فجر، همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.