قم/

ارسال هزار و 541 اثر به جشنواره نماز و نیایش

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ارسال هزار و 541 اثر به پنجمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم،  اسماعیلی طبا گفت : در پنجمین دوره از جشنواره ملی نماز و نیایش فیلم های 110 ثانیه ای به اکران گذاشته خواهد شد و مورد داوری قرار می گیرد.

وی با تاکید بر استقبال جوانان هنرمند سراسر کشور از این جشنواره ابراز داشت: جشنواره ملی نماز و نیایش در پنجمین دوره از برگزاری خود با استقبال هزار و 541 اثر از هنرمندان سراسر کشور روبرو شد.

دبیر جشنواره نماز و نیایش با تفکیک آثار رسیده به جشنواره بیان کرد: تعداد 344 فیلم، 931قطعه عکس و 272 فیلمنامه به دبیرخانه جشنواره رسید که نسبت به دوره پیشین با 75 درصد افزایش روبرو شد.

اسماعیلی طبا با تاکید بر دقت عملکرد هیئت انتخاب این جشنواره در سه بخش فیلم، فیلم نامه و عکس تصریح کرد: در بخش فیلم 80 فیلم، در بخش عکس 56 عکس و در بخش فیلمنامه تعداد 11فیلمنامه با نظر هیئت های انتخاب از مجموع آثار ارسالی به بخش مسابقه راه یافتند.

جشنواره ملی نماز و نیایش با هدف تشویق و ترغیب هنرمندان برای اعتلای جایگاه والای نماز و نیایش،گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی، تقویت مبانی فرهنگ عمومی مبتنی بر باورها و ارزش های دینی هر دو سال یک بار برگزار می شود./س
برچسب ها: قم ، جشنواره ، نماز ، نیایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.