بوشهر/

نقش کلیدی آموزش و پرورش در افزایش مشارکت مردم در انتخابات

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش نقش کلیدی و مهم در آگاهی دادن به مردم برای مشارکت در انتخابات سال آینده بر عهده دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبر نگاران ، فرشته حشمتیان صبح امروز در همایش شوراهای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به نقش مهم تربیت در آموزش و پرورش اظهار داشت: اگر معتقد باشیم فردی می‌تواند تربیت شود و در موضوع تحکیم خانواده حرکت کند خود یک باور خوب خواهد بود.

وی افزود: در این صورت باید در برنامه‌ریزی‌های خود با بارش فکری در امر تربیت توجه کرده و از خرد جمعی هم استفاده کنیم.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد:  اگر دانش آموزی با برنامه وارد امر تحصیل شود موفق است و در غیر اینصورت کارنامه درخشانی در پایان سال نخواهد داشت.

حشمتیان با بیان اینکه اصل مهم تربیت را باید باور کنیم و سهم هر فرد در این امر مشخص شود، گفت: باید اعتقاد داشته باشیم هر کاری انجام می‌دهیم برای خداست و اگر به این امر اعتقاد  داشته باشیم احساس خستگی نخواهیم کرد.

خرد جمعی یک اصل مهم در شورای آموزش و پرورش است

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه خرد جمعی یک اصل مهم در شورای آموزش و پرورش است، گفت: مهم‌ترین مشارکت فکری در شورای آموزش و پرورش نتیجه آن به مشارکت تربیتی می‌رسد.

حشمتیان با بیان اینکه دغدغه آموزش و پرورش یک دغدغه ملی است، افزود: سهم توجه مردم و مسئولان به آموزش و پرورش سهم ارزشمندی است.

وی گفت: برای رسیدن به وضع مطلوب جامعه باید خطرات دشمن را بررسی کنیم و سنگر و خط مقدم مبارزه با دشمن مدارس است و دشمن هم برنامه‌ریزی وسیعی در این زمینه دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: هر قدر به آموزش و پرورش کمک کنیم در مایوس کردن دشمن سهم مثبتی خواهیم داشت، ضمن اینکه نیازمند تقویت مشارکت مردم در تربیت هستیم.

حشمتیان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برای اجرای بند بند سند تحول بنیادین تاکید دارند، گفت: استان بوشهر از استان‌های در معرض خطر دشمن است و دشمن استان‌هایی همچون بوشهر را مد نظر قرار داده است.

نقش کلیدی آموزش و پرورش در انتخابات

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش نقش کلیدی و مهم در آگاهی دادن به مردم برای مشارکت در انتخابات سال آینده بر عهده دارد.

حشمتیان اضافه کرد: آموزش و پرورش زمینه را برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات فراهم می‌کند و این کاری مهم در عرصه فعالیت‌های این نهاد مهم کشور است.

وی افزود: زن و خانواده نیز از ضرورت‌هایی است که دشمن برای ضربه زدن به نظام در مورد این دو موضوع هم برنامه‌ریزی می‌کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه خانواده، ثروت خود یعنی فرزندانش را در اختیار آموزش و پرورش قرار داده است، گفت: شورای آموزش و پرورش باید خانواده متعالی را به نتیجه برساند و این کار دور از انتظار هم نیست.

حشمتیان گفت: نگاه استانداران نگاهی فرهنگی و ارزشمند به آموزش و پرورش است و استاندار بوشهر نیز همراهی خوبی با آموزش و پرورش داشته است که از این حمایت‌ها نهایت قدردانی را دارم.

در پایان شوراهای نمونه آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی و تجلیل شدند./ج1

برچسب ها: مشارکت ، آگاهی ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.