ناکامی"آرنولد شوارزنگر" در سینما+تصاوير

فیلم"مامان" در اولین هفته اکران خود در صدر و "آخرین مقاومت" با بازی "آرنولد شوارزنگر" در قعر جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آی ام دی بی، "مامان" در اولین هفته اکران خود با فروشی معادل 28.1 میلیون دلار، در صدر جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: اندرس موچیتی
 
نویسندگان: اندرس موچیتی،نیل کراس و باربارا موچیتی
بازیگران: جسیکا چاستین، نیکولاج کاستر والدائو، دانیل کاش....  
خلاصه داستان: آنابال و لوکاس با چالشی برای بزرگ کردن بچه های برادر لوکاس مواجه هستند. بچه هایی که مدت پنج سال در جنگل تنها رها شده بودند و به نظر می رسد که بسیار مظلوم باشند...اما آنها واقعا تنها بودند؟
 
"سی دقیقه بامداد" در پنجمین هفته اکران خود با فروشی معادل 17.6 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 55.9 میلیون دلار رساند و در رتبه دوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: کاترین بیگلو
نویسنده: مارک بول
بازیگران: جسیکا چاستین، جیسون کلارک، جوئل ادگرتون....
خلاصه داستان: این فیلم درباره یک وقایع نگاری طولانی مدت ده ساله برای پیدا کردن و شکار رهبر گروهی تروریستی القاعده، اسامه بن لادن بعد از حملات سپتامبر 2001، و مرگ او به دستان نیروی دریایی آمریکا در می سال 2011.
 
"کتاب بارقه امید" در دهمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 11.4 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 55.3 میلیون دلار رساند و در رتبه سوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: دیوید او. راسل
نویسندگان: دیوید او. راسل و متیو کوییک
بازیگران: بردلی کوپر، جنیفر لارنس، رابرت دنیرو......
خلاصه داستان: بعد از اینکه انیستیتوی روانی با مشکلات مالی مواجه شد و محدودیت هایی در پذیرش بیماران داشت؛ معلم سابق؛ پت سولیتانو پیش والدین اش بر می گردد و تلاش می کند روابط اش را با همسر سابق اش بهبود ببخشد. وقتی او با تیفانی؛ یک دختر عجیب که او هم مشکلات خاص خودش را دارد آشنا می شود اوضاع پیچیده تر می شود.
 
"دسته گنگستر" در دومین هفته اکران خود با فروشی معادل 9.11 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 32.2 میلیون دلار رساند و در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: روبین فلچر
نویسنده: ویل بیل
بازیگران: جاش برولین، رایان گازلینگ، نیک نولتی.....
خلاصه داستان: یک وقایع نگاری از مبارزات پلیس لس آنجلس برای دور نگه داشتن لس آنجلس از دست مافیای ساحل شرقی آمریکا در دهه چهل و پنجاه میلادی.
 
"شهر شکسته" در اولین هفته اکران خود با فروشی معادل 9 میلیون دلار در رتبه پنجم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: آلن هیوز
نویسنده: برایان تاکر
بازیگران: مارک والبرگ، راسل کرو، کاترین زتا جونز.....
خلاصه داستان: در شهری مملو از بی عدالتی، پلیس سابق بیلی تاگارت به دنبال تسویه حساب و انتقام از قدرتمند ترین فرد شهر، شهردار نیکلاس هاستتلر است، کسی که او را دور زد و برایش پاپوش دوخت و....
 
"یک خانه جن زده" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 8.33 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 30 میلیون دلار رساند و در رتبه ششم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: مایکل تیدز
نویسندگان: مارلون وینز و ریک آلوارز
بازیگران: مارلون وینز، اِسنس اَتکینز، سدریک دِ اینترتینر.....
خلاصه داستان: مالکوم و کیشا به خانه رویاییشان نقل مکان می کنند اما به زودی متوجه می شوند که یک شیطان هم در آنجا سکونت دارد. زمانی که کیشا توسط شیطان تسخیر می شود، مالکوم که برای نجات جان همسرش مصمم است، برای کمک به یک کشیش، به یک روانشناس و یک گروه از شکارچیان ارواح روی می آورد.
 
"جانگوی آزاد شده" در چهارمین هفته ی اکران خود، با فروشی معادل 8.24 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 138میلیون دلار رساند و در رتبه هفتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: کوئنتین تارانتینو
نویسندگان: کوئنتین تارانتینو
بازیگران: جیمی فاکس، کریستف والتس و لئوناردو دی‌کاپریو....
خلاصه داستان: یک برده با کمک مربی اش از بند رها می شود و با کمک و تعلیم های او تبدیل به یک جایزه بگیر می شود. جانگو برای آزادی همسرش از دست یک مزرعه دار بی رحم اهل می سی سی پی راهی سفر می شود و...
 
"بینوایان" در چهارمین هفته ی اکران خود، با فروشی معادل 7.81 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 130میلیون دلار رساند و در رتبه هشتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: تام هوپر
 
نویسنده: کلود میشل شونبرگ
بازیگران: هیو جکمن، راسل کرو و آن هاتاوی.....  
خلاصه داستان: در قرن 19 در فرانسه، ژان وا ژان کسی که برای سال ها توسط یک افسر پلیس بی رحم تحت تعقیب قرار گرفته، سرپرستی کوزت، دختر یک زن کارگر به نام فانتین را بر عهده می گیرد. تصمیمی سرنوشت ساز که زندگی آنها را برای همیشه دگرگون می کند.
 
"هابیت: سفر غیر منتظره" در ششمین هفته اکران خود با فروشی معادل 6.45 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 287 میلیون دلار رساند و در رتبه نهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: پیتر جکسون
نویسندگان: فران والش و فیلیپ بوینز
بازیگران: مارتین فرمن، ایان مک کلن، ریچارد آرمیتج......
خلاصه داستان: 13 دورف به همراه گندالف جادوگر بزرگ به خانه ی بیلبو بگینز که یک هابیت و ساکن روستای شایر است می روند و در آنجا تصمیم می گیرند تا سفری دور و دراز را برای یافتن گنجینه های افسانه ای آغاز کنند. در میانه های راه بیلبو از گروه جدا افتاده و گم می شود و در آنجا با گالوم روبرو می شود که که حلقه ی قدرت را در اختیار دارد.بیلبو با دوز و کلک حلقه را از گالوم(اسمیگل)می رباید و در نهایت به دوستانش می پیوندد در ادامه نگهبان گنج افسانه ای که اژدهایی به نام اسماگ است کشته می شود و دورفها و بیلبو بگینز به ثروت می رسند.
 
"آخرین مقاومت" در اولین هفته اکران خود با فروشی معادل 6.3 میلیون دلار، در رتبه دهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: جی- وون کیم
نویسنده: اندرو نائر
بازیگران: آرنولد شوارزنگر، فارست ویتاکر، جانی ناکسویل......
خلاصه داستان: رهبر یک باند مواد مخدر از دادگاه فرار می کند و راهی مرز مکزیک می شود، جایی که تنها چیزی که در برابر مسیر او قرار دارد یک کلانتر و افراد با تجربه او هستد و..../ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار