فراخوان نخستین جشنواره عکس "آلودگی هوا" منتشر شد

نخستین جشنواره عکس با موضوع "آلودگی هوا" با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از هوای پاك و كنترل ميزان آلوده كننده هاي هوا و تأثیرات آن بر جامعه شهری برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آلودگي هوا يكي از معضلات اصلي كلان شهرهاي کشورمان شده است كه هرروز بر ابعاد و عوارض جانبي آن افزوده مي‌شود .
دبیرخانه دائمی جشنواره های تخصصی عکس، وابسته به شرکت فرهنگ فیلم تهران، در راستای اهداف فرهنگی و هنری خود در نظر دارد جشنواره عکسی با عنوان "آلودگی هوا" برای به تصویر در آوردن زوایای مختلف آلودگی کلان شهرها از نگاه عکاسان و با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از هوای پاك و كنترل ميزان آلوده كننده هاي هوا و تأثیرات آن بر جامعه شهری برگزار نماید .
بر اساس این گزارش، تمامی عکاسان آماتور و حرفه‌ای می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
هرعکاس می تواند 5 عکس بصورت رنگی یا سیاه و سفید با کیفیت 72 dpi و فرمت JPG    و حجم MB 4 همراه با فایل word از اطلاعات شخصی شامل: نام و نام خانوادگی، نشانی و تلفن تماس به پست الکترونیک alodegipic@gmail.com ارسال نماید.
دبیرخانه جشنواره، ارسال کننده اثر را صاحب اثر می شناسد در صورت اثبات خلاف این امر مسئولیتی متوجه برگزارکننده نیست و شرکت در جشنواره به منظور پذیرش مقررات فراخوان است.
شرکت کنندگان در نظر داشته باشند که عکس‌ها باید رویکرد اسنادی خود را حفظ نموده و پردازش تصاویر نباید خدشه‌ای به این موضوع وارد نماید.
عکاسان باید آثار خود را حداکثر تا پایان وقت اداری 30 بهمن ماه 91 به پست الکترونیکی دبیرخانه دائمی جشنواره ارسال نمایند .
این گزارش می افزاید: هزینه شرکت در جشنواره برای هر عکس چهار هزار تومان در نظر گرفته شده که می بایست به یکی از شماره حساب های 0106456407008 بانک ملی، 2018103678541 بانک پاسارگاد و یا 80181012584591 بانک سامان بنام شرکت علمی و فرهنگی فرهنگ فیلم تهران واریز شود.
این گزارش حاکیست، به نفرات اول تا سوم در این جشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و مابقی هنرمندانی که آثارشان به بخش نهایی راه یافته، گواهینامه حضور در جشنواره تقدیم می شود.
علاقمندان جهت مشاهده جزئیات فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به سایت   www.farhangfilm.ir و یا با شماره های 88797603 و 6 تماس حاصل نمایند.
گفتنی است چند نگاه چند تجربه 1 و2، نگاه اول، آسمان مال من است و نمایشگاه استانبول و همچنین جشنواره عکس بوی عیدی و آخرین برگ درخت، عناوین نمایشگاه ها و جشنواره های برپا شده در یکسال اخیر است که توسط دبیرخانه دائمی جشنواره های تخصصی عکس برگزار شده بود ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار