"پشت صحنه" آغازگر شیطنت های دوباره احسان علیخانی

احسان علیخانی با اجرای برنامه "پشت صحنه" دوباره به قاب تلویزیون و زمینه اجرا بازگشت.

به گزارش خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران، برنامه "پشت صحنه" با تهیه کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی یکشنبه اول بهمن از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.
احسان علیخانی که پس از اجرای برنامه تحویل سال نو در شبکه دو برابر مدتی از قاب تلویزیون و اجرا دور بود در شب یلدا با اجرای برنامه ای به دنیا اجرا بازگشت و در همان برنامه خبر از ساخت و تولید برنامه ای در خصوص قهرمانان المپیک را دارد و هم اکنون او قرار است اجرای این برنامه را تحت عنوان پشت صحنه از شنبه تا چهارشنبه به عهده داشته باشد.
در روز  اول از پشت صحنه بهداد سلیمی قهرمان وزنه بردار جهان و مدال ‌آور المپیک به همراه پدر، مادر، استاد و دوست خود به نام رضا مهمان این برنامه بودند.
بهداد سلیمی از دوران کودکی و زمینه قهرمانی خود و افرادی که در این رویداد بزرگ موثر بودند در برنامه سخن گفت و به پاس تمام تلاش های پدر ومادرش از آنها تشکر کرد و همچنین در خصوص استاد خود این جمله را یادآور شد که مدیون او هستم چرا که با کشف استعدادهای من این قهرمانی را در من شکوفا کرد و استاد بهداد سلیم از اولین روزی گفت که بهداد به پیش او رفته بود و در همان نگاه اول استاد به بهداد این جمله را یادآور شده بود که او قهرمان جهان خواهد شد.
در پایان برنامه پس از خداحافظی مجری برنامه بهداد سلیمی با انداختن مدال بزرگترین این چهار نفر که سهمی بزرگ در زندگی قهرمانی اهدا شدند و از تمام زحمات آنها تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است برنامه پشت صحنه با اجرا تهیه  کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 19:45 از شبکه سه سیما به روی آنتن می رود.
تیراژ پایانی برنامه با خوانندگی محسن چاوشی و فرزاد فرزین در فضای "پشت صحنه" طنین انداز شد/ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پندار
۱۷:۴۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
اجرای اقای علیخانی واقعا بی نظیره..................باتشکرازاقای علیخانی
Iran (Islamic Republic of)
میلاد پرونده
۲۲:۱۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
با سلام وخسته نباشید به شما
واقعا باید به کارگردانی ومجریگری اقای علیخانی نمره هزار و مدال افتخار داد پشت صحنه بهترین برنامه ای که تا حالا من دیدم وهر برنامه اقای علیخانی باشه بهترینه ممنون ازتون.
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۲۰:۵۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
یه برنامه اجتمایی که به بهترین صورت آقای علیخانی اجراش میکنه.مرسی
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۱۵:۴۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
برنامه ی فوق العاده ای دارید
امیدوارم ماه هاتون عسل بشه بااین زحمت هایی که می کشید
آخرین اخبار