تعویق در برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت هندبال تهران؛

جشنواره بزرگ هندبال در استان

دبیر هیئت هندبال تهران گفت: مجمع انتخاباتی ریاست هیئت تهران با تعویق 15 بهمن برگزار خواهد شد.

علی اصغر پور مقدم دبیر هیئت هندبال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: قرار بود مجمع انتخاباتی ریاست هیئت هندبال تهران روز 30 دی انجام شود که با صلاح دید اداره کل تربیت بدنی استان به روز 15 بهمن موکول شد.

وی تصریح کرد: برای کاندیدا توری ریاست هیئت 4 نفره به نامهای علیرضا طالب رئیس فعلی هیئت ، حمید رضا مقدم حمید محمدی و اصغر پور نامزد شدند.

پور مقدم گفت:  اختتامیه جشنواره بزرگ هندبال تهران را خواهیم داشت که روز 13 بهمن با حضور مدعوین خانواده های ورزشکاران، مسئولین فدراسیون، مدیر کل تربیت بدنی استان، مدیران شهرداری تهران،‌انجام خواهد شد.
 
وی اشاره کرد: حدود هشتصد نفر در این برنامه حضور دارند که از این تعداد 162 نفر بازیکن  و مربی هستند.
 
پور مقدم تاکید کرد: این جشنواره  از برنامه های اداره کل می باشد که ما نیز در راستای آن که قرار بود فقط در رده جوانان مسابقات برگزار شود ما در رده های نوجوانان و بزرگ سالانه نیز اقدام کردیم.

وی عنوان کرد: در حقیقت این جشنواره برای اولین بار است که در استان برگزار می شود و اهداف ما در رده نوجوانان اعزام تیم برتر به رقابت های قهرمانی کشور در سال آینده در جوانان اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در اسفند ماه سال جاری و بزرگسالان برای رقابت های دهه فجر امسال خواهد بود.

پور مقدم در پایان خاطر نشان  کرد:  با برگزاری چنین برنامه هایی در تیم ها بازیکنان این ورزش ایجاد انگیزه می شود و با روحیه بالا به آن پرداختند و توسعه و گسترش هندبال در تهران از اولویت های مهم ما در استان است.

 گفتنی است: در اختتامیه نخستین جشنواره تهران از برترینها تقدیر خواهد و جوایزی نیز داده خواهد شد./آق
برچسب ها: دبیر ، هیئت ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار