خوزستان/

مرمت و تقویت خط لوله 12 اینچ آبادان- ماهشهر انجام شد

مسوول واحد مهندسی و خوردگی فلزات ناحیه فنی آبادان از مرمت، تعمیر و تقویت خط لوله 12 اینچ آبادان / ماهشهر با هدف جلوگیری از نشتی های احتمالی به روش پیگرانی هوشمند خبر داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ مسوول واحد مهندسی و خوردگی فلزات ناحیه فنی آبادان با بیان این مطلب گفت: به منظور جلوگیری از نشتی های احتمالی خطوط لوله حوزه استحفاظی این ناحیه پیگرانی هوشمند خط لوله 12 اینچ آبادان / اهواز با موفقیت انجام شد.

احمد فرحانی تصریح كرد: در ادامه این عملیات با توجه به گزارشی كه از میزان خوردگی لوله بدست آمد طبق اولویت بندی های تعیین شده اقدامات لازم توسط نیروهای متخصص ناحیه جهت شناسایی و تقویت خطوط دارای خوردگی انجام گردید.

وی اظهار داشت: تاكنون خوردگی های بالای 40 درصد به طور كامل مرمت، تعمیر و تقویت شدند كه با این كار از نشتی های احتمالی و اتفاقی، آلودگی های زیست محیطی و حوادث غیر مترقبه جلوگیری شد.

مسوول واحد تعمیرات خط ناحیه فنی آبادان نیز در این رابطه گفت: پس از اعلام نظر واحد مهندسی خوردگی و فلزات در خصوص نتایج خط فوق با تلاش شبانه روزی همكاران این واحد موفق به تقویت 17 سر جوشكاری در اندازه های مختلف شدیم.

سید محمد آل طیب اذعان داشت: از مزایای این عملیات می توان به تحت كنترل قرار گرفتن خطوط لوله زیر زمینی و همچنین انتقال ایمن، پایدار و با كیفیت مواد نفتی در گستره حوزه عملیاتی منطقه خوزستان اشاره كرد . /س
برچسب ها: مرمت ، لوله ، ماهشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.