سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به تقویت مبانی خود دارد

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به این‌که برگزاری مسابقات قرآن نیروهای مسلح کشورهای اسلامی براساس عمیق‌ترین پایه وحدت امت اسلام برگزار می‌شود، گفت: باید با توسل به کلام وحی و حبل الهی بتوانیم وحدت امت اسلامی را استحکام بخشیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سردار حسين سلامی" در حاشیه مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم نیروهای مسلح کشورهای اسلامی با تبریک امامت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: امروز اولین روز  مسابقات بین‌المللی قرآن نیروهای مسلح کشورهای اسلامی است که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا روز پنج‌شنبه(5 بهمن ماه) برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: هدف اصلی برگزاری چنین مراسمی ایجاد وحدت و تقویت صمیمیت و برادری میان نیروهای مسلح کشورهای اسلامی در پرتو اندیشه‌های نورانی وحی و کلام خدا است.

وی تصریح کرد: ما در شرایط بسیار حساسی به سر می‌بریم و امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به تقویت مبانی خود دارد، به این دلیل که دشمنان کینه‌توز اسلام تلاش می‌کنند بین شیعیان و اهل سنت، نفاق، تفرقه و اختلاف بیاندازند و از زاویه تعمیق این شکاف‌ها وارد سرنوشت مسلمانان شوند.

سلامی با بیان این‌که ما برای مسدود کردن راه‌های نفوذ دشمنان، چنین مراسمی را به صورت نمادین و سمبلیک برگزار کردیم، گفت: براساس عمیق‌ترین پایه وحدت ما یعنی کلام وحی، ان‌شاءلله به حبل الهی متوسل شده و امت واحده می‌شویم و این وحدت را استحکام می‌بخشیم تا در پرتو این اندیشه‌های نورانی، جهان اسلامی روشن، سرافراز و مقتدر بسازیم.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: قرآن ، مسلح ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار