مشهد/

مسئولان شهرستان‌ها برای تحویل سریع‌تر پروژه مسکن مهر تلاش کنند

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از مسئولان استان درخواست کرد برای تحویل پروژه های مسکن مهر تلاش بیشتری انجام دهند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمدرضا قلندر با بیان این مطلب گفت: طرح احداث مسکن مهر از مهم‌ترین پروژه‌های دولت است که باید با دقت نظر کافی مسئولان درگیر در این پروژه برای رفع، موانع و مشکلات موجود بر سر راه آن، شاهد بهره‌برداری به موقع از پروژه‌های مسکن مهر در استان باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی با اشاره به تصویب استاندار و تاکید معاون عمرانی استانداری مبنی بر تشکیل شورای مسکن در شهرستان‌ها به ریاست فرماندار به صورت هفتگی و با حضور مسئولان ذی‌ربط ضروری است، افزود: روسای ادارات شهرستان‌ها به عنوان دبیر شورای مسکن شهرستان خود باید برای تشکیل به موقع این جلسات و نتیجه‌گیری مطلوب آن اهتمام ورزند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نتایج این جلسات به طور هفتگی باید از طریق فرماندار شهرستان برای مسئولان بالا دست به منظور اتخاذ تصمیمات لازم ارسال شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی با تاکید بر استفاده از تمام قوا و نیروی انسانی موجود برای انجام هر چه بهتر و صحیح‌تر وظایف در ادارات راه و شهرسازی از سوی مسئولان ذی‌ربط، گفت: مشورت با مقامات بالا دست و تصمیم عاقلانه و عملیاتی و صرف وقت برای حل مشکلات می‌تواند سبب نتایج مطلوب و پیشرفت سریع پروژه‌ها به ویژه مسکن مهر شود.

وی از ابلاغ احکام روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها در آینده نزدیک خبر داد و افزود: احکام روسای شهرستان‌ها در این حوزه با تایید حراست اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی به زودی ابلاغ می‌شود.

برچسب ها: تحویل ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.