اجرای پایانی نمایش "درخشش در ساعت مقرر" به عطاالله کوپال تقديم شد

اجرای پایانی نمایش "درخشش در ساعت مقرر"یکشنبه، 1 بهمن ماه، در تالار قشقایی تئاترشهر به عطاالله کوپال تقدیم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، حمیدرضا نعیمی، نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی، ضمن تقدیر از تمامی عوامل نمایش و تقدیم اجرای پایانی آن به عطاءالله کوپال، مدرس و پژوهشگر تئاتر ایران، گفت: بزرگانی مانند دکتر کوپال الفبای تئاتر را به ما آموختند. نسل من هرچه تا کنون از تئاتر آموخته مدیون این استاد بزرگوار تئاتر ایران است. خوشحالم از اینکه در روزگاری به تحصیل در تئاتر مشغول بودم که بزرگانی چون عطاءالله کوپال به ما می آموختند.
عطاءالله کوپال هم با تقدیر از اقدام گروه تئاتر "شایا" تصریح کرد: من تمام عمرم در تئاتر حضور داشتم، ولی هیچ گاه نبود که به تماشای نمایش حمیدرضا نعیمی نیایم و غافلگیر نشوم. باید بگویم واقعا تصور نمی کردم نعیمی این بار به نمایشنامه "در انتظارگودو" بپردازند.
وی خاطر نشان کرد: من هیچ گاه معلم بزرگی نبودم و نیستم، ولی باید بگویم حمیدرضا نعیمی شاگرد بزرگی بود که امیدوارم در تمام مراحل فعالیت خود در عرصه تئاتر موفق باشد.
شایان ذکر است، نمایش "درخشش در ساعت مقرر" در اولین روز از برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ساعت های 17 و 19:30 در تالار قشقایی به صحنه می رود./ي2
برچسب ها: نمایش ، کوپال ، تئاتر شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار