سردار نقدی در جمع خبرنگاران خواستار شد؛

فرهنگ‌سازی رسانه‌ها برای مقاوم‌سازی منازل روستایی/ بايکوت خبري اخبار مناطق زلزله‌زده از سوي غرب

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بيان اينکه قبل از حادثه باید با مقاوم‌سازی منازل روستایی سطح کشور از حوادث تلخ جلوگیری کرد، گفت: غربي‌ها از انعکاس صحیح اخبار منازل زلزله‌زده هراس دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران، "سردار محمدرضا نقدی" در حاشیه مراسم بازدید از واحدهای مسکونی آماده تحویل در مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران، ارزیابی خود از عملکرد بسیج سازندگی را این‌گونه اظهار داشت: بحمدالله امروز تمام زلزله‌زدگان صاحب سقف شده و هزارو سیصدمین منزل هم آماده تحویل است.

وی افزود: جهادگران بسیجی با خط‌شکنی در این حادثه به تمامی واحدها و ارگان‌ها روحیه داده و افتخاری جهانی را در عرصه سازندگی، پس از وقوع زلزله آفریدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه، خواستار تدوین تجربیات مناطق زلزله‌زده ارسباران شد و تصریح کرد: ان‌شاءالله با تدوین این تجربیات بتوانیم در هر میدانی با این سرعت عمل، اقدامات لازم را انجام دهیم.

نقدی همچنين خواستار تشویق و فرهنگ‌سازی رسانه‌ها برای مقاوم‌سازی مناطق روستایی و بافت فرسوده شد و افزود: باید قبل از حادثه با مقاوم‌سازی از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کرد.

وی بر لزوم برپایی همایشی برای فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در روستاها در راستای فرهنگ‌سازی و مقاوم‌سازی مناطق روستایی تاکید کرد و اظهار داشت: بسیج باید به عنوان نخ تسبیحی، ارگان‌ها و مردم را در این اقدام گرد هم آورد، زیرا برای کشور ما با این همه پیشرفت، وجود منازل غیرمقاوم، اصلا صحیح نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر ارزیابی هجمه رسانه‌ای غرب در زلزله ارسباران خاطرنشان کرد:‌ این هجمه‌ها برای ما مثبت بوده و باعث بالا رفتن انگیزه‌های نیروهای انقلابی و ایجاد فرصتی برای خدمت‌رسانی بیشتر به آسیب‌دیدگان و تودهنی زدن به دشمنان انقلاب شد.

نقدی در پایان تاکید کرد: دشمن باید بداند هرچه ما را تهدید کند به نفع ما است و از تحریم، تهدید و هجمه رسانه‌ای به بهترین نحو برای پیشرفت خود استفاده خواهيم کرد و همان‌طور که مقام معظم رهبری خواستند آن را سکویی برای جهش خود می‌دانیم؛ اکنون که بافته‌های غرب پنبه شده، آنها از انعکاس صحیح اخبار منازل زلزله‌زده هراس دارند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: نقدی ، دشمن ، رسانه ، غرب ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار