سبحاني‌نيا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تصدي نيکزاد بر وزارت ارتباطات غير‌قانوني است/ منتظر عکس‌العمل دولت هستيم

عضو هيئت‌رئيسه مجلس با اعلام غيرقانوني بودن سرپرستي علي‌نيکزاد بر وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: مجلس اقدامات مقتضي را انجام داده و در حال‌حاضر منتظر عکس‌العمل دولت هستيم.

حجت‌الاسلام حسين سبحاني‌نيا در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اعلام غيرقانوني بودن سرپرستي "علي‌ نيکزاد"، وزير راه‌ و‌ شهرسازي بر وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: با توجه به ابلاغيه معاونت نظارت مجلس، هرگونه دخل و تصرف نيکزاد بعد از پايان مهلت قانوني در وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، غيرقانوني و قابل پيگيري در دستگاه‌هاي نظارتي و قضايي است.

وي در ادامه افزود: در حال‌حاضر يک هفته از ابلاغ رئيس ‌مجلس مبني بر غيرقانوني بودن تصدي نيکزاد بر "وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات" جهت معرفي سرپرست يا وزير جديد از سوي دولت گذشته و از دو روز گذشته، سرپرستي وي بر اين وزارتخانه غير‌قانوني است.

عضو هيئت‌رئيسه مجلس همچنين تصريح کرد: رونوشت ابلاغيه معاون نظارت مجلس به "قوه قضائيه""سازمان بازرسي کل کشور"،" ديوان محاسبات" و" ديوان عدالت اداري" ارائه شده تا در صورت احراز تخلف در روند اجراي قانون، اقدامات مربوطه از سوي دستگاه‌هاي نظارتي انجام گيرد.

وي در خاتمه خاطر نشان کرد: اقدامات "مجلس" تاکنون در همين راستا بوده و اقدام جديد ديگري صورت نگرفته است، لذا بايد منتظر عکس‌العمل "دولت" ماند تا در صورت تخلف، اقدامات مقتضي صورت گيرد.
 
انتهاي پيام/س2

 

برچسب ها: نیکزاد ، سرپرست ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار