قم/

پارک علم و فناوری نماد حمایت از کار و سرمایه ایرانی است

محمد دلبری با بیان اینکه پارک علم و فناوری قم نماد حمایت از کار و سرمایه ایرانی است اظهار داشت: قم در مسیر توسعه قرار دارد و این توسعه تنها با دست یابی به علم و فناوری به دست می آید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمد دلبری با بیان اینکه پارک علم و فناوری باید نماد و عامل کار و سرمایه ایرانی باشد گفت: اگر مجموعه پارک از دستاوردهای شرکت دانش بنیان خود برای تجهیز و راه اندازی مجموعه استفاده کند دیگر سازمان ها و نهادهای دولتی نیز تشویق می شوند که دستاوردهای شرکت های دانش بنیان را استفاده کنند.
دلبری با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری قم قابلیت تبدیل شدن به هولدینگ را دارد گفت: باید پارک به چنان امکانات و قدرتی دست یابد که که مانند یک شرکت هولدینگ مراکز تخصصی تابعه خود ایجاد کرده و ازآنها حمایت کند.
شهردار قم با تاکید براینکه شهرداری و معاونت های وابسته تمام و کمال در اختیار اهداف پارک علم و فناوری خواهد بود، گفت: در بازدیدی که از دستاوردهای پارک علم و فناوری بویژه شرکت ها و هسته هایی که از لحاظ موضوعی با شهرداری سنخیت دارد قصد همکاری داریم و از برخی از آنها حمایت کرده وتجربیات و برند خود را در اختیار شان می گذاریم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.