سرپرست تيم تنيس روي ميز دانشگاه آزاد:

نوروزي بهترين بازيکن تيم ماست/شايد از ليگ انصراف دهيم

سرپرست تيم دانشگاه آزاد گفت: افشين نوروزي بهترين بازيکن تيم است و محروميت وي به تيم ما آسيب مي زند.

حميد صابري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: تنيس روي ميز مثل ساير ورزش ها نيست که نبود يک بازيکن تاثير کمي در تيم ها داشته باشد. نوروزي بهترين بازيکن تيم دانشگاه آزاد است و 60 درصد بردهاي تيم ما را او بدست مي آورد و زماني که نباشد تيم فلج است.

سرپرست تيم دانشگاه آزاد ادامه داد: نوروزي در هر بازي مي تواند سه برد را به دست آورد ( 2 پيروزي در بخش انفرادي و يک پيروزي از مسابقات دوبل) من به زودي با مديرعامل دانشگاه آزاد جلسه اي مي گذارم و از نظر فني برايش شرح مي دهم که محروميت نوروزي به تيم ما آسيب خواهد زد و اگر وي نيز پذيرفت و در حکم نوروزي تجديدنظر نکردند از رقابت هاي ليگ انصراف دهيم.

صابري خاطرنشان کرد: از روز اول که ما در ليگ 91 شرکت کرديم دردسرهاي زيادي داشتيم براي مثال هنگامي که مي خواستيم با افشين نوروزي، پوريا عمراني و بهنام رحمت پناه قرارداد ببنديم از طرف تيم نفت سپاهان به ما اعلام کردند که حق نداريم اين بازيکنان را جذب کنيم و بهانه آوردند بايد رضايت تيم قبلي را بگيريم، در حالي که اين مسائل اصلا رايج نيست و بعد به قرارداد نوروزي اشاره کردند که چون با ما امضا کرده بود بايد مبلغ 15 ميليون تومان جريمه پرداخت مي کرد! ما به ترتيب همه اين مشکلات را حل کرديم خود آنها هم متوجه شدند که حرفشان ناحق است. تا وقتي که زمان اولين مسابقه شد و اين بار اجازه نشستن محمدباقر پسران، مربي تيممان را ندادند و پس از پيگيري توانستيم مجوز او را بگيريم. اکنون تازه داشتيم به آرامش مي رسيديم و بي دغدغه مسابقات را ادامه مي داديم که موضوع يک سال محروميت افشين نوروزي به دليل مصاحبه انتقادي اش پيش آمد و دوباره فکرمان را مشغول کرد.

سرپرست تيم دانشگاه آزاد در خصوص رأي کميته انضباطي گفت: تيم دانشگاه آزاد به معناي واقعي باشگاه است و در ورزش هاي مختلفي تيم دارد، مدير واقعي و چارت سازماني دارد و همه ورزش ها علاقمندند اين باشگاه در ليگشان تيم داشته باشد اما حالا که در تنيس روي ميز تيم داديم اينگونه با ما برخورد مي کنند. در اين ورزش مصاحبه کردن يعني محروم شدن! از نظر من اگر افشين نوروزي به عنوان يک ملي پوش با روزنامه صحبت هاي انتقادي مطرح کرده و کميته انضباطي هم محرومش کرده بايد او را از بازي ملي محروم مي کردند و قضيه نوروزي نبايد ليگ را تحت تاثير مي گذاشت هر چند سالي که مي خواستند از تيم ملي محروم مي کردند ولي مسابقه ندادن در ليگ جريمه سنگيني است که هم خود او و هم ما را دچار مشکلات بسياري مي کند.

صابري خاطرنشان کرد: اميدوارم با اعتراض نوروزي و تجديدنظر در رأي کميته انضباطي در حکم وي تخفيف دهند./مح
برچسب ها: تیم ، دانشگاه آزاد ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار