مدير تيم هاي ملي پينگ پنگ:

حکم نوروزي منصفانه نبود/ بودجه نمي گذارد جايي غير از تهران اردو بگذاريم

مدير تيم هاي ملي تنيس روي ميز گفت: حکمي که براي افشين نوروزي صادر کردند بيش از حد سخت گيرانه بود.

مهرداد باباديوند در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: در صحبت هايي که افشين نوروزي در مصاحبه اش با يکي از روزنامه هاي رسمي کشور مطرح کرد تا حدودي تندروي داشت و خط قرمزهايي را عبور کرده بود درست است که انتقادهاي زيادي در خصوص فدراسيون تنيس روي ميز در جاهاي مختلف مطرح مي شود زياد است اما نوروزي لفظ خوبي به کار نبرده بود و شايد اگر انتقادش را به گونه اي ديگر مطرح مي کرد تا اين حد با وي برخورد نمي شد.
وي تصريح کرد:‌ براي مثال وي بيان کرده بود که فدراسيون محله برو بيا است که اين جمله درخور نوروزي نبود و بديهي است که محمد زارع پور، رئيس فدراسيون هم از اين موضوع ناراحت مي شود، خود من نيز دلگير شدم و از صحبت هايش رضايت نداشتم.
باباديوند در خصوص حکم کميته انضباطي نوروزي خاطرنشان کرد: از نظر من حکم وي منصفانه نبود در رشته هاي ورزشي ديگر هم اعمال ورزشي بدتر از اين اتفاق مي افتد اما حکمي که در کميته انضباطي صادر مي شود بسيار خفيف تر از اين است، اميدوارم در جلسه تجديد نظري که قرار است برگزار شود براي اين حکم تخفيف قائل شوند.
وي افزود: در صدور حکم کميته انضباطي بايد به سوابق افشين نوروزي هم توجه مي شد، وي بازيکن باسابقه اي است و از سن 6 سالگي زماني که در اهواز بود در باشگاه ما حضور داشت و تمرين مي کردند اکنون ساله است که براي پينگ پنگ زحمت کشيده است و در هر رده سني که بوده قهرمان يک دوره بعد هم شده است براي مثال زماني که عضو تيم نونهالان بود قهرمان نوجوانان شد، در رده نوجوانان، قهرمان جوانان و... وي ملي پوش المپيکي و پر از افتخار است و تاکنون هيچ مورد تخلفي نداشته است، اگر اين حکم اجرا شود و نوروزي يک سال حق رقابت نداشته باشد لطمه روحي مي بيند ضمن اينکه بازي اش افت مي کند و عمر ورزشي اش تمام خواهد شد.
مدير تيم هاي ملي تنيس روي ميز در خصوص انتقاداتي که درباره وي از سوي کارشناسان مطرح شده است و اينکه کيلومترها از اردوي تيم ملي دور است اظهار داشت: آقاياني که انتقاد مي کنند شايد نمي دانند که سمت من مدير تيم هاي ملي است و تيم هاي ملي در رده هاي سني مختلف زير دست من هستند، آنها تصور مي کنند که من سرپرست تيم ملي بزرگسالان هستم در حالي که اينطور نيست، من وظيفه دارم که به اردوهاي مختلف نظارت کنم همين کار را هم انجام مي دهم،‌ هم اکنون علاوه بر اردوي بزرگسالان که در تهران است اردوي نونهالان در اصفهان برگزار شده است.
اردوي نوجوانان نيز قرار است در مشهد آغاز شود با محسن شيشه گرها مربي تيم ملي جوانان هم مرتب در تماس هستم و پيگيري مي کنم، من مربي تيم ملي نيستم که بالاي سر تيمم باشم.
وي افزود: پس اهميتي ندارد که من خود را به رده خاصي مشغول کنم، وظيفه من برنامه ريزي براي رده هاي مختلف است و دوري ام از تهران مشکلي ايجاد نمي کند.
اگر بتوانم تناوبا به اردوها نظارت کنم خيلي خوب است اين اردوي بزرگسالان که در حال اتمام است در اردوهاي بعدي حتما به اردو سر مي زنم در مسابقات فجر هم اين اتفاق افتاد و من به تهران آمدم.
مدير تيم هاي ملي تنيس روي ميز در پاسخ به اين سوال که آيا امکان دارد که اردوي تيم ملي بزرگسالان در شهرهاي ديگري غير از تهران برگزار شود يا خير گفت:‌ من با صحبت هاي بازيکنان تيم ملي که مي گويند تهران مکان مناسبي براي بازي پينگ پنگ نيست موافق هستم اما حقيقت اين است که با شرايط بودجه اي که اکنون در اختيار داريم توان اين که در شهر ديگري اردو برگزار کنيم را نداريم، اما قول مي دهم که به محض اينکه گشايش مالي شود اردو را در جايي برگزار کنيم که نسبت به دريا سطح ارتفاع پائين تري داشته باشد، پيش از اين هم اين اتفاق افتاده است و اردو در کيش و شهرهاي ديگر برگزار شده بود.
باباديوند درباره روند برگزاري اردوي اخير تيم ملي بزرگسالان گفت:‌ فدراسيون تنيس روي ميز برگزاري اردوهاي 10 روزه در پايان هر ماه را جزو برنامه خود قرار داده است، اردوي اول هم در حال برگزاري است ما به دنبال اين هستيم که در سال 92 برنامه هاي خود را عملياتي کنيم.
باباديوند در پاسخ به اين سوال که اگر وي را با سرپرست تيم بزرگسالان اشتباه گرفته اند اکنون سرپرست تيم ملي چه کسي است بيان کرد:‌ سرپرست اکنون شخص خاصي نيست ما در هر کدام از اعزام هاي برون مرزي يک نفر را به عنوان سرپرست تيم معرفي مي کنيم.

برچسب ها: پینگ پنگ ، تیم ، تهران ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار