مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" روز دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:اتهامات "مهدي هاشمي" امنيتي مالي است/ 8 اسفند زمان رسيدگي به پرونده قضات كهريزك،‌ حتی "یزید ملعون" را نيز با منطق شما مي‌توان فریب‌خورده مشاوران یهودی‌اش دانست ، اعلام جزئيات برنامه‌هاي كميته كارگري در ايام‌الله دهه فجر و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اتهامات "مهدي هاشمي" امنيتي مالي است/ 8 اسفند زمان رسيدگي به پرونده قضات كهريزك

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/2/742369_199.jpg

سخنگوي قوه قضاييه در مورد آخرين وضعيت پرونده "مهدي هاشمي:، گفت:‌ براساس قانون از بیان تعداد عناوین مجرمانه وی معذورم ولی اتهامات مهدی هاشمی، امنیتی و مالی است.

احمدي‌نژاد ساعت 18 فردا ميزبان بهارستاني‌ها خواهد بود

 معاون پارلماني رئيس‌جمهور گفت: طبق دعوتي که رئيس‌جمهور طي نامه‌اي نسبت به عمل به وعده خود به نمايندگان براي استماع نظرات آن‌ها داده بود، فردا نمايندگان مجلس براي گفتگو در خصوص مسائل جاري کشور ميهمان رئيس‌جمهور خواهند بود.

حتی "یزید ملعون" را نيز با منطق شما مي‌توان فریب‌خورده مشاوران یهودی‌اش دانست
 با این منطق(منطق عسگراولادي) تمام جنایتکاران تاریخ را می‌توان به نوعی فریب‌خورده نزدیکان و یا مفتون هواها و هوس‌های پیش پا افتاده دنیوی تلقی کرد و حتی فرزند سعد ابی وقاص را فریب خورده عبیدالله بن زیاد و دلبسته ملک ری خواند و جنایت عظیم او را تخفیف داد؛ با این استدلال می‌توان حتی یزید ملعون را نیز فریب خورده مشاوران یهودی‌اش دانست و پشیمانی دروغین او را ملاک قضاوت تاریخ تلقی کرد...

دموكراسي دستوري، استبداد مدرن است/ با هرگونه دخالت نظامي در كشورهاي در حال تحول مخالفيم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/2/742379_739.jpg

 رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران با هرگونه دخالت نظامي در كشورهاي در حال تحول مخالف است، گفت: كشورهاي اسلامي مي‌توانند با استراتژي وحدت‌گرا از فرصت تغييرات بين‌المللي بهره جسته و ظرفيت‌هاي اقتصادي و سياسي و فرهنگي خود را در تعاون با يكديگر به كار بندند و جايگاه از دست رفته تمدن اسلامي را احيا كنند.

اعلام جزئيات برنامه‌هاي كميته كارگري در ايام‌الله دهه فجر

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/2/742294_352.jpg

 مسئول کمیته کارگری ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی از برگزاري عمده برنامه‌هاي اين ايام براي روز سه‌شنبه(17 بهمن ماه) خبر داد.

اوباما در 7-8 ماه آینده مشغول مسائل داخلی خواهد بود نه موضوعاتی مانند ایران
پایگاه اینترنتی نشریه نیشن درمقاله‌ای استدلال کرد که اوباما در 7-8 ماه آینده به دلیل مشکلات متعدد داخلی فرصت پرداختن جدی به هیچ مسئله سیاست خارجی از جمله مسئله ایران را نخواهد داشت.

فرهنگ‌سازی رسانه‌ها برای مقاوم‌سازی منازل روستایی/ بايکوت خبري اخبار مناطق زلزله‌زده از سوي غرب
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بيان اينکه قبل از حادثه باید با مقاوم‌سازی منازل روستایی سطح کشور از حوادث تلخ جلوگیری کرد، گفت: غربي‌ها از انعکاس صحیح اخبار منازل زلزله‌زده هراس دارند.

حسن روحاني: وارد عمل خواهم شد
 رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: از سوي بسياري از احزاب و تشکلهاي سياسي براي ورود به انتخابات رياست جمهوري به بنده پيشنهاداتي ارائه شده است لذا به طور حتم اگر شرايطي مهيا شود وارد عمل خواهم شد.

انتصاب هگل نشان می‌دهد همه گزینه‌ها علیه ایران دیگر روی میز نیست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/2/742564_933.jpg

به نظر جهانیان، اوباما آشکارا با انتخاب نامزد خود برای وزارت دفاع نشان داده است هرگز این عقیده را نمی‌پذیرد که به هر شکلی باید جلوی دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای گرفته شود.

شرايط اجتماعي و بين‌المللي موجود در کشور بايد تغيير کند

 رئيس مرکز استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: براي ايجاد اشتغال و کاهش نرخ بيکاري شرايط اجتماعي و بين‌المللي کشورمان بايد تغيير کند.

رونمایی جدیدترین جنگنده ساخت ايران/ افتتاح نخستین رصدخانه جامع فضایی کشور
 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی جدیدترین جنگنده ساخت ایران و افتتاح نخستین رصدخانه جامع فضایی کشور به نام امام صادق(ع) در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار