پخش زنده جشنواره های هنری فجر از رادیو فرهنگ

رادیو فرهنگ همزمان با برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر و جشنواره فیلم فجر، دو ویژه برنامه «تماشاخانه فجر» و «برداشت 31» را به صورت زنده و مستقیم از محل برگزاری این دو جشنواره پخش می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، ویژه برنامه تماشاخانه فجر از دوشنبه دوم بهمن به صورت زنده و مستقیم از سالن اصلی تئاتر شهر (محل برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر) ساعت 17 تا 18:30 فرهنگ دوستان را در جریان حال و هوای برگزاری این جشنواره قرارمی دهد.
این برنامه که در طول برگزاری جشنواره تئاتر فجر همراه شنوندگان خواهد بود، به نقد نمایش های روی صحنه و نمایش هایی که امسال از تهران و شهرستان های به جشنواره می آیند، می پردازد و با کارگزدانان و بازیگران این نمایش ها گفتگو می کند.
گفتگو با مسئولین برگزاری جشنواره درباره کم و کیف برگزاری جشنواره تئاتر فجر و اطلاع رسانی درباره اجراهای نمایش ها از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.
این برنامه با حضور کارشناسان حضور تئاتر نظیر افشین خورشید باختری، رضا آشفته، محسن حسن زاده و بهاره برهانی به نقد و بررسی نمایش ها می پردازد.
تماشاخانه فجر کاری از گروه هنر است که تا دوازدهم بهمن به سربیری عباس غفاری(کارگردان تئاتر) ، تهیه کنندگی مرتضی صداقت گو و با اجرای مهدی محمدیان تقدیم علاقه مندان می شود.
 
«برداشت 31» ویژه برنامه رادیو فرهنگ در طول برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر است که از 12 بهمن هر روز از محل برگزاری این جشنواره (برج میلاد) میزبان علاقه مندان خواهد بود.
گزارش از حال و هوای برگزاری جشنواره و فیلم های شرکت کننده در جشنواره فیلم فجر در کنار گفتگو با هنرمندان و دست اندکاران بخش های مختلف جشنواره در این برنامه صورت می پذیرد.
مازیار فکری ارشاد و سحر عصر آزاد به عنوان کارشناس برنامه برداشت 31 را همراهی خواهند کرد.
سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبيري محمدرضا عباسيان برگزار می شود.
این برنامه را عباس غفاری سردبیری، امیرحسین محمودی تهیه کنندگی و حسن آزادی از ساعت 17 تا 18:30 اجرا می کنند.
 
 
برچسب ها: رادیو ، فرهنگ ، جشنواره ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار