انتخابات هیات فوتبال استان فارس صددرصد قانونی برگزار شده است

کفاشیان: جلسه سازمان لیگ و کی‌ روش بسیار مثبت بود

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درباره نشستی که با حضور مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون، مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ، کاظمی دبیرسازمان لیگ، سرمربی و مربیان تیم ملی برگزار شد، به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، کفاشیان در این باره گفت: جلسه ای که امروز برگزار شد جلسه بسیار خوب و مثبت بود و سازمان لیگ و کادر فنی تیم ملی با هم تفاهم کردند. قرار است جلسه دیگری ظرف روزهای آینده برگزار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در این جلسه ما با کی روش به تفاهم رسیدیم و باید بگویم که همان طور که قبلا هم اعلام کرده ایم اولویت اول برنامه‌های ما در فدراسیون ، تیم ملی و امور مربوط به تیم ملی است و فدراسیون فوتبال بر اساس برنامه های تیم ملی برنامه ریزی خواهد کرد.همه دوست دارند که تیم ملی به جام جهانی صعود کند و به همین دلیل حضور در جام جهانی اولویت اول است.

کفاشیان با اشاره به جلسه آینده کی روش و سازمان لیگ گفت: هفته آینده جلسه مشترک دیگری هم گذاشته می شود و تا هماهنگی ها به خوبی انجام شود. بازهم تاکید می کنم که اولویت اول فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی است و بر این باور است که همه کار برای صعود تیم ملی به جام جهانی انجام شود. در جلسه آینده همه موارد هماهنگ می وشد و تفاهم بیشتری حاصل خواهد شد.

کفاشیان در ادامه با اشاره به تفاهم با باشگاهها هم گفت: قرار است در جلسه دیگری درباره تیم ملی با باشگاهها، مربیان و بازیکنان لیگ برتری به تفاهم برسیم و شخص سرمربی تیم ملی هم با مربیان لیگ برتری هم جلسه خواهد گذاشت و مشکلات و همه مسایل با مربیان لیگ برتر در میان گذاشته خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان درباره شایعاتی مبنی بر ابطال انتخابات هیات فوتبال فارس گفت: انتخابات هیات فوتبال استان فارس صددرصد درست و قانونی بود و همه چیز بر اساس قانون بود و این شایعات درست نیستند. من شخصا حکم رئیس هیات فوتبال این استان را هم صادر کرده ام و انتخابات هیات فوتبال استان فارس هیچ مشکلی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار