مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری:

سه ماه زمان برای شناخت مربی اکراینی نیاز داریم

مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: سرمربی اکراینی تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته اما تا چند ماه دیگر می توانیم به طور قطعی قضاوت کنیم.

محمد آذرپی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: از مجموع 22 نفر شرکت کننده در اردوی آماده سازی شاخصین ژیمناستیک 13 نفر توانستند آزمون های آمادگی را با موفقیت پشت سر بگذارند که این تعداد تا 2 ماه دیگر می توانند در یک سطح کار کنند.

وی ادامه داد: این استعدادیابی نشان خوبی برای آینده ژیمناستیک و پیشرفت آن در کشورمان است و ما می توانیم امیدوار باشیم که یک تیم خوب در مسابقات جوانان آسیا در سال 2013 و مسابقات کشورهای اسلامی در اواخر اردیبهشت ماه داشته باشیم.

آذرپی در خصوص عملکرد گنادی کوتلینکوف بیان داشت: برای شناخت این مربی زمان بیشتری لازم داریم البته تا به این جا مربی خوبی برای ملی پوشان بوده و به طور قطعی تا 2 یا 3 ماه دیگر می توانیم نظر قطعی را در خصوص این مربی بدهیم.

مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری در پایان با ابراز تاسف از لغو مسابقات لیگ تصریح کرد: این مساله دغدغه های خاص خودش را دارد و بزرگترین لطمه را برای ورزشکاران به همراه داشت چرا که مهم ترین انگیزه مالی ژیمناستیک ها قراردادهای این مسابقات بود و از طرف دیگر مسابقات لیگ تا حدودی باعث پیشرفت در این رشته ورزشی می شوند.

لازم به ذکر است، امیر منصوری، محمدرضا حمیدی، امیر غلامزادگان، وحید یعقوبی، فتاح زارع نژاد، یاشار کریمی، محمد نقی زاده، رضا مفیدی، محمد رکنی، سامان مدنی، کیوان انصاری، افشین اسماعیلی و محمدرضا حمیدی 13 نفر پذیرفته شده در اردوی شاخصین هستند./آق
برچسب ها: ژیمناستیک ، اکراین ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار