يك كارشناس مسائل بين‌الملل:

توافقات ایران و آژانس نویدبخش موفقیت‌های بزرگ است

يك كارشناس مسائل بين‌الملل گفت: توافقات پيش آمده در مذاكرات ايران و آژانس انرژي اتمي آغازگر موفقيت‌هاي بزرگ در مسئله هسته‌اي ايران خواهد بود.

"سيد جلال فياضي" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران مذاكرات آتي ايران با 1+5 را به دو وجه سياسي و فني-حقوقي تلقي كرده و گفت: وجه سياسي مذاكرات ايران با 1+5 مي‌تواند به ايجاد تغيير رويكرد اين گروه نسبت به سياست‌هاي خصمانه آمريكا منجر شود.
 
وي تأكيد كرد: تغيير مواضع گروه 1+5 نسبت به فعاليت‌‌هاي شوم و خصمانه آمريكا، مي‌تواند سياست‌هاي اين گروه را از رويكرد تحريم و تهديد به يك رويكرد منطقي مبتني بر تعامل تغيير دهد.
 
فياضي با اشاره به توافقات آژانس انرژي اتمي با ايران بر سر مسئله هسته‌اي كشورمان، تصریح کرد: روند گفتگوهاي ايران با آژانس مي‌تواند بر مذاكرات آتي كشورمان با گروه 1+5 تاثيرگذار بوده و مسير اين مذاكرات را به سمت موفقيت سوق دهد.
 
اين كارشناس مسائل بين‌الملل در پایان با تاكيد بر اينكه حل مسائل ميان ايران و آژانس تاثير بسزايي بر مذاكرات آتي ايران با گروه 1+5 خواهد داشت، خاطرنشان كرد: توافقات انجام شده در مذاكرات ايران و آژانس مي‌تواند نتايج بهبودبخشي را بر وجوه سياسي و حقوقي-فني پرونده هسته‌اي ايران بگذارد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مذاکرات ، ایران ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار