جمشید خیر آبادی در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

در مسابقات جام جهانی به دنبال نتیجه نیستیم /با افتخار می گویم شاگرد بنا هستم

سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان گفت: از آنجا که در مسابقات جام جهانی تهران نتیجه برای ما چندان اهمیتی ندارد با نفرات سوم وچهارم خود در این مسابقات شرکت می کنیم.


جمشید خیرآبادی در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:از همان ابتدا که در تیم ملی آذربایجان قبول مسئولیت کردم گفتم که مسابقات قهرمانی اروپا و جهانی 2013 بوداپست برای ما مهم است و به سایر مسابقات به عنوان یک میدان تدارکاتی خوب نگاه می کنیم .

وی ادامه داد:با توجه به این که مسابقات قهرمانی اروپا در فرودین ماه برگزار می شود و این مسابقات فاصله زیادی با رقابتهای جام جهانی تهران ندارد تصمیم گرفتیم در برخی ازاوزان نفرات سوم وچهارم خود استفاده کنیم وچند فرنگی کار نیز در یک وزن بالاتر به میدان خواهند رفت.

خیرآبادی درباره برنامه های تیم ملی آذربایجان  گفت: از اول آذر ماه که اردوی های تیم ملی شروع شد بدون وقفه پیش می رویم فقط هر12 روز 3 روز استراحت فعال داریم،با جدیت تمرین می کنیم چراکه به دنبال کسب موفقیت در مسابقات جهانی 2013 مجارستان هستیم.

*نوع برخورد مسئولین ارزشمند است

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی های المپیک 2012 در مورد شرایط و امکانات موجود در کشور آذربایجان گفت:صحبت اصلاً پیرامون شرایط وامکانات لازم نیست بلکه بحث من  نوع برخورد مسئولین ورزش آذربایجان است ،باور کنیدآنها برای خواسته های ما  ارزش بسیار بالایی قائل هستند و هرچه را که نیز داشته باشیم در کمترین زمان ممکن تهیه می کنند.

وی اضافه کرد:من هنوز کارم را شروع نکردم 10 د رصد از مبلغ قراردادم را دریافت کردم که این موضوع نه بخاطر پول بلکه به دلیل نوع برخورد مسئولین با کادر فنی تیم ملی ارزشمند و قابل تقدیر است.

*عاشق وطنم هستم

خیرآبادی در پاسخ به این سوال که گفته می شود وی چند کشتی گیر ایرانی را به آذربایجان فراخوانده است گفت:با قاطعیت این موضوع را تکذیب می کنم، من هنوز با هیچ کشتی گیر ایرانی مستقیماً صحبت نکردم و حتی  چراغ سبز نیز به آنها نشان ندادم اما اگر آنها خودشان تمایل داشته باشند در صورت اینکه در آزمایشات ما نمره قبولی بگیرند طبق قوانین  فدارسیون جهانی عمل خواهیم کرد.

وی افزود:من همیشه دلم با کشتی ایران بوده وخواهد بود اما ورزش حرفه ای ایجاب کرد فعلاً در کشوردیگری باشم این افتخار متعلق به همه مردم کشورم است حالا چرا برخی ها از این موضوع ناراحت هستند و صحبتهای  مغرضانه وغیر منطقی می کنند واقعاًجای تعجب دارد؟!...

*محمد بنا حق استادی بر گردنم دارد

مربی کردستانی کشورمان درباره استعفای محمد بنا اظهار داشت:بنا نه تنها برای کشتی بلکه برای جامعه ورزش یک یک افتخار و اعتبار است،او همچون یک جراح ماهر که کارش ر ا به خوبی می داند کشتی را می فهمد اما متاسفأنه مسئولین قدر این گوهر باارزش را به خوبی نمی دانند.

وی بابیان این که افتخار می کند شاگرد بنا است تصریح کرد:هر چه که از کشتی می دانم از زحمات محمد بنا بوده وخودم را مدیون وی می دانم واگر او همین امروز اعلام کند که قصد دارد در کشور آذربایجان فعالیت کند با افتخار بازهم به عنوان مربی کنارش کار خواهم کرد.

خیرآبادی در خاتمه خاطرنشان کرد:برای کشتی فرنگی ایران در مسابقات مهم پیش رو آرزوی موفقیت دارم وبا همه وجود از هیچ کمکی برای اعتلای ورزش اول کشورم دریغ نخواهم کرد./آق
 
مصاحبه از:حسین رحمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار