ساري/

مجمع عمومی هیئت هندبال مازندران پنج‌شنبه برگزار می‌شود

پس از دو بار تعویق در زمان برگزاری مجمع عمومی هیئت هندبال مازندران زمان قطعی برگزاری این مجمع پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه اعلام شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، پس از چند بار تعویق در زمان برگزاری مجمع عمومی هیئت هندبال مازندران زمان قطعی برگزاری این مجمع پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه اعلام شد.

در ابتدا این مجمع قرار بود 20 دی ‌ماه امسال در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شود که این زمان به چهارم بهمن ماه به تعویق افتاد.

رئیس هیئت هندبال مازندران در این باره به خبرنگار ورزشی فارس در ساری بیان داشت: این مجمع قرار بود چهارشنبه چهارم بهمن ‌ماه سال ‌جاری با حضور کوزه‌گری رئیس فدراسیون هندبال و سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار شود که با هماهنگی فدراسیون هندبال به پنج‌شنبه موکول شد.

خسرو ابراهیم‌زاده تصریح کرد: این مجمع به همراه انتخابات در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود که در آن رئیس جدید هیئت برای مدت چهار سال انتخاب می‌شود.

 ابراهیم‌زاده تنها کاندیدای انتخابات ریاست هیئت هندبال مازندران است که از سال 87 با کسب اکثریت آرأ به عنوان رئیس این هیئت ورزشی در مازندران انتخاب شد و این دوره نیز با اعلام حضور خود هیچ رقیبی برای خود نمی‌بیند./ج1

برچسب ها: ساری ، هندبال ، مجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.