توکلي در تذكر آيين‌نامه‌اي:

دولت بايد علاوه بر بودجه سنواتي، بودجه چند دوازدهم را هم تقديم مجلس کند

نماينده مردم تهران با اشاره به ديرکرد دولت در ارائه لايحه بودجه 92 گفت: طبق آيين‌نامه داخلي مجلس، دولت موظف است همراه با لايحه بودجه لايحه چند دوازدهم بودجه را نيز تقديم مجلس کند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، احمد توکلي نماينده مردم تهران در مجلس در جلسه علني امروز(سه‌شنبه) با تذکر ماده 188 آيين‌نامه داخلي گفت: چنانچه لايحه بودجه ساليانه کشور تا تاريخ تعيين‌شده که 15 آذر ماه است به مجلس ارائه نشود، دولت موظف است لايحه چند دوازدهم بودجه را نيز تقديم مجلس کند.

وي در ادامه خطاب به ابوترابي‌فرد افزود: من از جنابعالي که از مهرماه تلاش کرديد که دولت سر وقت بودجه را تقديم مجلس کند و موفق نشديد، مي‌خواهم که ماده 188 را به دولت تذکر بدهيد که همراه با لايحه بودجه بايد لايحه چند دوازدهم بودجه را نيز تقديم مجلس کند ضمنا جدول مصارف و منابع ارزي را نيز همراه بودجه تقديم مجلس کند.

توکلي ادامه داد: با توجه به مسائلي که در ابتداي جلسه عنوان کرديد که بايد سعي در تفاهم باشد ما نيز سعي مي‌کنيم تفاهم را دنبال کنيم.

حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد كه رياست جلسه علني امروز را بر عهده داشت، در پاسخ به توکلي گفت: اين موضوع به دولت منعکس شده و از همين تريبون نيز تاكيد مي‌کنيم که براساس آيين‌نامه، دولت بايد در اسرع وقت لايحه بودجه و بودجه يک دوازدهمي را هم تقديم مجلس کند.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مجلس ، توکلی ، ابوترابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار