محدودیت های جاده ای امروز اعلام شد

مرکز مدیریت راههای کشور محدودیت ها و مسدودیت های جاده ای امروز را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از مرکز مدیریت راههای کشور، محور شمشک به دیزین، در استان البرز، از پاركينگ بالا تا پايين و محور پونل به خلخال در استان اردبیل، بدلیل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدودبوده همچنین تردد خودروها از شمشك تا پاركينگ بالا و از گچسر تا پاركينگ پايين، از 7:30 تا 17، جهت استفاده از پیستهای اسکی، مجاز است.



گفتنی است، تردد تريلرها، بجزحاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، در محور بروجن _ لردگان در چهارمحال تا 92/1/15 ،ممنوع است.
شایان ذکر است، محور اردبیل - سرچم، تا 15 بهمن، از ساعت 8 تا 16، مسدود و محور جایگزین اردبیل به آستارا بوده همچنین آزادراه كرج _ تهران بدليل احداث تقاطع ناهمسطح كاروانسراي سنگي تا 15اسفندماه، شنبه تا 3شنبه از 23 الي 4 بامداد روزبعد از پل فرديس تا وردآورد مسدود و محورهای قديم/مخصوص كرج به عنوان مسير جايگزين استفاده شود.
لازم به ذکر است، انسداد کمربندی شرقی کرمانشاه تا 28 بهمن از یکشنبه تا سه شنبه بین ساعات 11 الی 14، محور جایگزین کمربندی غربی انجام می شود.
این گزارش حاکیست، آزادراه قزوين ـ كرج واقع در استانهاي قزوين و البرز‏، بدليل بهسازي مسير، تا پايان سال جاري، دو لاين در دست تعمير بوده و عبور وسايل نقليه با محدوديت و رعايت جوانب احتياط و كاهش سرعت انجام مي‌شود.
محور گرگان-گلوگاه واقع در استان گلستان بدليل احداث پل ريز گذر از امروز تا 20 اسفندماه، عبور وسايل نقليه با محدوديت و رعايت جوانب احتياط و كاهش سرعت انجام مي شود./س
برچسب ها: جاده ، ترافیک ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار