بکارگيري روش‌هاي نوين ساخت سازه‌‌هاي فولادي

رئيس هيئت مديره انجمن صنفي توليدکنندگان سازه‌هاي فولادي استان تهران گفت: بايد از روش‌هاي نوين طراحي سازه بهره گرفت تا محصول نهايي به نحو بهينه توليد شود.

امين بيدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: فولاد يکي از مهمترين ثروت‌هاي خدادادي است که منابع آن به ميزان کافي در کشور ما موجود است.
وي با بيان اينکه ساختمان‌هاي فولادي استحکام بيشتري در حوادث طبيعي دارند ادامه داد: بايد سعي شود هرچه بيشتر و بهتر از اين منابع طبيعي استخراج کرد.
بيدي تصريح کرد: فولاد جزء مواد برگشت‌پذير محسوب مي‌شود و آسيب به محيط‌زيست نمي‌زند توسعه کاربرد آن در ساختمان‌ها ضروري است.
رئيس انجمن سازه‌هاي فولادي اظهار داشت: در اين راستا درخواست انجمن از مهندسان و طراحان سازه‌هاي فولادي اين است که از روش‌هاي نوين بهره ببرند چرا که در اين صورت محصولات نهايي بهينه توليد شده و ميزان هدر رفت کاهش مي‌يابد.
بيدي افزود: همچنين خواست انجمن از توليدکنندگان سازه اينست که محصولات را مطابق خواست مهندسان توليد کنند تا در نهايت سازه مقاوم‌تري حاصل شود.
وي با تأکيد بر حمايت از بخش خصوصي براي حضور در پروژه‌هاي ساخت تصريح کرد: بسياري از پروژه‌هاي ملي امکان واگذاري به بخش خصوصي را دارند که بايد هرچه سريعتر اين امر انجام گيرد.
بيدي خاطرنشان کرد: کاهش هزينه و اشتغالزايي براي جوانان از مزاياي واگذاري طرح‌ها به بخش خصوصي محسوب مي‌شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار