اردبيل/

خدمت به معلولان شرافت جامعه اسلامی است

امام جمعه شهرستان نیر گفت: خدمت به معلولان و مددجویان نیازمند از شرافت و کرامت جامعه اسلامی نشات گرفته است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی شامگاه دوشنبه در دیار با اعضای شورای معاونین بهزیستی استان اردبیل اظهار داشت: به مصداق حدیث شریف نبوی خدمت در بهزیستی جزو خدمات خداپسندانه و نیک است.

وی خواستار توجه همه آحاد مردم به ویژه افراد متمول و خیرین در راستای حمایت و رسیدگی به مسائل و مشکلات معلولان و مددجویان بهزیستی شد.

امام جمعه نیر خاطرنشان کرد: تریبون نماز جمعه این شهرستان همواره در اختیار عزیزان تلاشگر در سازمان بهزیستی به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهسازی فعالیت‌های بهزیستی به مردم شریف شهرستان نیر است تا ضمن ارائه گزارش از خدمات و فعالیت‌های انجام شده به آگاهسازی افراد در تمامی زمینه‌های اجتماعی و خانوادگی کمک کند.

 در ادامه این نشست مدیر کل بهزیستی اتان اردبیل نیز با اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام شده در بهزیستی اظهار داشت: خدمت در بهزیستی امری مقدس و پاک است و کسانی توفیق این خدمت‌گزاری را دارند که با نیت پاک و خالص در راه خدا قدم برداشته و یاریگر نیازمندان و افراد محروم باشند.

رویا احمدیان به برنامه‌های اولویت‌دار و مهم سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: گسترش انواع بیمه‌های حمایتی به ویژه بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه‌های جدیدی است که در اولویت امور قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل گروه‌های همیار و خودیار با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، گسترش روستا مهدها، حمایت از فرزندان بی‌سرپرست، حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی و ارائه خدمات در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از طریق مشاوره خط 123 و 1480 و خدمات سیار و مراکز اورژانس اجتماعی از دیگر برنامه‌های تخصصی بهزیستی است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.