اردبيل/

700 واحد مسکن مهر در دهه فجر افتتاح می‌شود

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 700 واحد مسکن مهر در مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید حمید عباداللهی صبح امروز در جلسه بررسی طرح‌های نیمه تمام و پروژه‌های اجرایی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 200 واحد مسکن مهر در این شهرستان در حال ساخت است که عمده واحدها توسط تعاونی‌ها و با نظارت دستگاه‌های ذیربط انجام شده و بعد از تکمیل تحویل متقاضیان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سیاست دولت تامین سرپناه برای آحاد جامعه و اقشار کم در‌آمد است که در این زمینه احساس می‌شود باید همراهی مطلوب‌تری را از سوی مردم شاهد باشیم.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر گفت: اگر اعضا بتوانند مبالغ اولیه را تامین کنند در پرداخت تسهیلات و تکمیل پروژه‌ها مشکلی نخواهد بود و این واحدها نیز به موقع احداث شده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

عباداللهی به تشکیل جلسات ستاد مسکن شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: البته در فازهای بعدی مسکن مهر خود مالکین نیز آماده بهره‌برداری خواهد شد که امیدواریم با همراهی اعضا بتوان افراد فاقد سرپناه را مسکن‌دار کرده و برای افراد انصراف داده نیز جایگزین مناسبی تعیین کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهری تاکید کرد: فاز اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهری مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای اداری مشگین‌شهر اذعان داشت: برای ساخت این تصفیه‌خانه تاکنون 48 میلیارد ریال هزینه شده که با بهره‌برداری از فاز اول آن مشکل دیرینه دفع فاضلاب مشگین‌شهر در روستاهای پایین دست برطرف می‌شود.

عباداللهی افزود: این تصفیه‌خانه در زمینی به مساحت 20 هکتار و در دو واحد مجزا ایجاد شده و با چشم‌انداز سال 1400 برای جمعیت شهری 112 هزار نفری طراحی شده است.

وی عنوان کرد: این تصفیه‌خانه قادر است روزانه 10 هزار متر‌مکعب فاضلاب خام را با استفاده از روش‌های بی‌هوازی و هوازی و همچنین ته‌نشینی در برکه تثبیت و تصفیه کند.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر در پایان سخنان خود گفت: البته مشکل فاضلاب واحدهای مسکونی مهر نیز در حال حل شدن است که امیدواریم با تکمیل آن بخش عظیمی از معضل فاضلاب واحدهای مسکونی مهر برطرف شود./ج1

برچسب ها: اردبیل ، مسکن مهر ، فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.