سنندج/

ایجاد 10 هزار شغل در بخش پتروشیمی کردستان

مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی کشور گفت: با بهره برداری از پتروشیمی کردستان زمینه برای ایجاد 200 واحد صنعتی پائین دست در این استان فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، محمودیان گفت: با افتتاح و راه اندازی پتروشیمی کردستان زمینه برای ایجاد 200 واحد صنعتی پائین دست در این استان به ویژه شهرستان سنندج فراهم می شود.
وی افزود:خط انتقال پلی اتیلن که از عسلویه آغاز می شود تا شهر تبریز ادامه دارد که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در طول مسیر مواد اولیه و مورد نیاز 12 واحد پتروشیمی را در استان های لرستان، کرمانشاه، کردستان، همدان، آذربایجان غربی و شرقی تامین می کند.
 مدیر عامل شرکت توسعه پتروشیمی کشور با اشاره به تاثیر افتتاح این واحد تولیدی و صنعتی در استان کردستان در راستای رسیدن به توسعه گفت: با افتتاح این پروژه و همچنین ایجاد صنایع پائین دستی می توان در این استان نزدیک به 10 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد که این اقدام بهترین فرصت برای جبران کمبودهای کردستان است.
وی در پایان اضافه کرد: هدف اصلی از اجرایی کردن این طرح تولید محصولات صادراتی در حوزه پتروشیمی است و به همین دلیل باید اقدامات بهتری در این بخش صورت گیرد و شرایط برای بهره برداری هر چه سریعتر از این طرح فراهم شود./س
برچسب ها: شغل ، پتروشیمی ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.