مشهد/رئیس اجرای طرح‏‎های پالایشگاه خانگیران :

اصلاح شبکه ارت و نصب صاعقه‎گیر در واحد دانه‎بندی گوگرد

رئیس اجرای طرح‎‌های شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‎نژاد از پایان پروژه اصلاح شبکه ارت و نصب صاعقه‎گیر در واحد دانه‎بندی گوگرد این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،جواد حسینی‌معصوم اظهاربا اعلام این مطلب اظهارکرد: این طرح به علت خوردگی زیاد خاک منطقه و عدم پوشش مناسب شبکه ارت برای حفاظت از جرقه الکتریکی در تسمه نقاله‌ها، موتورها و حفاظت از صاعقه در قالب درخواست بررسی فنی، طراحی و پروژه به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه توسط واحد مهندسی و توسعه پالایشگاه صورت گرفته است اظهار داشت: این طرح در مدت زمان 175 روز اجرا شد.

 

حسینی‌معصوم در ادامه به مزایای سیستم جدید شبکه ارت اشاره کرد و بیان داشت: جابجایی و اجرای صاعقهگیر بر روی سیلو بنتونیت، نصب ارت نواری برای کلیه دربها و ارت نمودن کلیه سینی کابلها از مزایای اجرای این طرح به شمار میرود.

رئیس اجرای طرحهای پالایشگاه خانگیران تاکید کرد: این طرح با صرف هزینهای بالغ بر 803 میلیون ریال در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه طراحی اولیه توسط شرکت لهستانی انجام شده است اذعان کرد: با توجه به پایین بودن استانداردهای کشورهای اروپای شرقی، اقدام اصلاحی توسط متخصصین پالایشگاه گاز خانگیران سرخس مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا به عمل آمد و پروژه جدید اجرا شد/س 

 

برچسب ها: اصلاح ، شبکه ، نصبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.