اراک / به مناسبت دهه مبارک فجر؛

نمایشگاه کشفیات شهر تاریخی ذلف‌آباد فراهان برپا می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی از برپایی نمایشگاه کشفیات شهر تاریخی ذلف‌آباد فراهان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد .

 

مجتبی رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران،  در اراک اظهار داشت: این نمایشگاه از 12 تا 22 بهمن ماه در موزه چهار فصل اراک برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

وی تصریح کرد: در دهه مبارک فجر امسال برنامه‌‌های مختلفی توسط اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار می‌شود که برپایی نمایشگاه بخشی از این برنامه‌ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی با اشاره به این برنامه‌ها بیان داشت: برپایی مسابقه نقاشی کودکان در موزه‌ها، تجلیل از هنرمندان برتر صنایع دستی، برپایی نمایشگاه آثار برتر هنرمندان صنایع دستی مددجویان زندانی و معلولین بهزیستی، ارسال پیام کوتاه از حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و دیدار با خانواده معظم شهدا بخشی از این برنامه‌ها است.

رضوانی ادامه داد: اهدای پنج جایزه نفیس به پنج بازدید کننده متولد 12 تا 22 بهمن ماه در موزه‌ها، برگزاری مسابقه عکس، حضور در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی کارکنان، برپایی نمایشگاه عکس و اسناد مشروطه و شرکت در جشنواره صدای عشایر کشور از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.