مدیر تیم های ملی شمشیربازی:

می خواهیم ترکیب جدید ی روانه مسابقات کنیم

تیم ملی شمشیر بازی در اسلحه سابر و اپه با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم ملی شمشیر بازی در اسلحه سابر و اپه با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک ضمن انجام تست های آمادگی جسمانی از آخرین وضعیت جسمانی خود آگاه شدند.

سیامک فیض عسگری مدیر تیم های ملی شمشیر بازی و کمک مربی اسلحه اپه در خصوص وضعیت تیم و اردوی تیم ملی گفت: خدارو شکر بچه ها وضعیت مناسبی دارند و در صدد هستیم تیمی جوان به مسابقات آسیایی 2014 کره روانه کنیم. ولی الان مهمترین موضوع برای ما بحث آمادگی شمشیر بازان و محک آنها در مسابقات و همچنین شناخت آنها از حریفانشان می باشد.

وی در خصوص نوع دعوت شدن شمشیر بازان به اردوی تیم ملی گفت: تمامی بچه ها بر اساس رده بندی فدراسیون زیر نظر کمیته فنی و سرمربی تیم ملی انتخاب می شوند. این نفرات عملکردشان در مسابقات برون مرزی از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است، زیرا شمشیربازانی هستند که در مسابقات داخلی رنکینگ خوبی دارند ولی در مسابقات خارجی عملکرد مناسبی ندارند لذا ما از دعوت آنها به تیم ملی خودداری کردیم.

عسگری افزود: اردوی تیم ملی در غالب سه رده جوانان، امید و بزرگسالان از 30 دی ماه به مدت ده روز آغاز شده است و بعد از این مرحله از اردو پنج روز استراحت می کنند و مجددا از 15 بهمن ماه فاز جدید اردو برای شمشیر بازان آغاز می شود و تا آخر بهمن ماه ادامه دارد. که بعد از این اردوها اعزام ها صورت می گیرد که مهمترین رویداد پیشرو اوایل اسفند ماه رقابت های قهرمانی آسیا در کشور تایلند می باشد .

در آخر لازم به ذکر است تیم ملی شمشیر بازی تمرینات خود را بصورت صبح و عصر در سالن شمشیر بازی مجموعه ورزشی شیرودی دنبال می کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار