اکبر احدی در خصوص عدم صدور ویزا:

فدراسیون تمام تلاشش را کرد/این فرصت دیگر تکرار نمی شود

سرمربی جوانان بوکس که موفق نشد ویزای ایتالیا را دریافت و در کلاس مربیگری شرکت کند گفت: از ناطق نوری رئیس فدراسیون بسیار متشکرم که تمام تلاشش را کرد ولی متأسفانه نتوانستم ویزای ایتالیا را دریافت کنم.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متأسفانه علیرغم پیگیری ها و تلاش هایی که برای دریافت ویزا انجام دادیم موفق نشدیم و کلاسها نیز پنجشنبه به پایان می رسد و متأسفانه نتوانستیم در آن حضور پیدا کنیم.


سرمربی تیم ملی بوکس جوانان تصریح کرد: از ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس بسیار متشکرم که تمام تلاش خود را برای اعزام من و صدور ویزا انجام داد. وی حتی 2 نامه از وزارت امور خارجه دریافت کرد تا نسبت به صدور ویزای من تعجیل شود ولی متأسفانه سفارت ایتالیا امروز و فردا می کرد و همکاری لازم را با ما نداشت.


وی بیان کرد: اگر می توانستم در این کلاسهای مربیگری حضور پیدا کنم. با توجه به سطح بالای آن تجربه بسیار خوبی از لحاظ فنی می شد ولی به هر حال این اتفاق نیفتاد. البته فدراسیون مذاکراتی با مسؤلان آیبا داشته و از آنها در خواست کرد که در دوره بعدی کلاسهای مربیگری به صورت مجدد مرا دعوت کنند که البته گمان می کنم چنین موقعیتی دیگر به وجود نیاید و متأسفانه فرصت بسیار طلایی بود که از دست رفت.

*اردوی جوانان تا 10 بهمن ادامه دارد

احدی در خصوص شرایط تیم ملی جوانان بیان داشت: تمرینات تیم ملی بوکس جوانان همچنان با جدیت ادامه دارد و خوشبختانه شرایط در تیم ملی مساعد و مطلوب است.


وی تصریح کرد: اردوی تیم ملی جوانان در مجموعه ورزشی انقلاب تا روز دهم بهمن ادامه دارد. و پس از آن از 11 تا 15 بهمن استراحت می کنند و سپس اردوها دوباره از سر گرفته می شود. بعد از استراحت، برنامه ای برای برگزاری 2 اردوی 12 روزه خواهیم داشت تا همچنان آمادگی بوکسورها حفظ شود.


وی در پایان خاطر نشان کرد: از زمان دقیق اردوی مشترک با داغستانی ها بی اطلاع هستم. به هر حال در هر شرایط تیم ملی جوانان با جدیت خود را برای مسابقات قهرمانی آسیایی آماده می کند./مح

برچسب ها: اکبر ، احدی ، بوکسور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار