مرفاوی در تمرین آبی پوشان

مرفاوی سر مربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران به همراه محمود فکری در تمرین امروز آبی پوشان، قبل از دربی حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی تمرین تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 15 آغاز شد که امیر قلعه نوعی سرمربی این تیم مواردی را قبل از تمرین به بازیکنان خاطر نشان کرد و گفت: از مصاحبه هاي جنجالی و کوری خوانی خودداری کنید، تمام تمرکزتان را برای بازی بگذارید بعضی ها سعی دارند تیم استقلال را به زمین بزنند. برد دربی برای ما 3 امتیاز دارد ولی برای مردم 100 امتیاز ارزش دارد و هر طور شده باید این بازی را با برتری و گرفتن 3 امتیاز تمام کنیم.

قلعه نوعی در پایان صحبت هایش با نکونام و مجیدی در مورد اردو و نهار دادن به سایر نفرات تیم با لحن شوخی کمی از جو تذکر دادن خارج شد. پس از صحبت های قلعه نوعی بازیکنان کار با توپ را شروع کردند و با حرکات پاسکاری مشغول به گرم کردن خودشان شدند.

منصور پور حیدری مدیر فنی، شاهرخ بیانی و سیروس دین محمدی گروه آنالیز تیم فوتبال استقلال به همراه میرشاد ماجدی سرپرست تیم در کنار زمین حضور دارند، اکثر دوربین های تلویزیونی برای مخابره اخبار تیم فوتبال استقلال تهران به کمپ مجازی آمده اند چون چهارشنبه و پنج شنبه تمرینات این تیم پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

ساعت 15:20 صمد مرفاوی و محمود فکری سرمربی سابق استقلال وارد کمپ مجازی شدند تا تمرینات را از نزدیک تماشا کنند.
150 هوادار استقلالی در محل تمرین آبی پوشان حضور یافته اند و قلعه نوعی را به طور مداوم تشویق می کنند.

بازيکنان تيم فوتبال استقلال به دستور کادر فني به 2 گروه تقسيم شدند و سانتر از جناحين و شوت به دروازه را تمرين مي کنند.

تماشاگران حاضر در تمرين، بازيکناني را که موفق به گلزني مي شوند تشويق مي کنند. البته وقتي شوت هاي عمران زاده به بيرون مي رود باز هم تماشاگران او را تشويق مي کنند.

سيد مهدي رحمتي دچار آسيب ديدگي جزئي شده و پزشکان به دنبال برطرف کردن مصدوميت او هستند./مح
برچسب ها: مرفاوی ، استقلال ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار