مرفاوی:راه استقلال با پیروزی دردربی هموار می شود/قلعه نوعی خودش استاد است

صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم که امروز در تمرین تیم فوتبال استقلال تهران حضور پیدا کرده بود گفت: آرامش و تمرکز تیم ها قبل از دربی خیلی تأثیر گذار است.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران صمد مرفاوی که در تمرین روز سه شنبه استقلال حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به این‌که استقلال روز جمعه بازی حساسی با پرسپولیس دارد، به تمرین استقلال آمدیم تا کار بازیکنان را ببینیم و همچنین با دوستان قدیمی‌مان مثل شاهرخ بیانی و منصور پورحیدری به یاد گذشته باشیم.
 
 من خاطرات خوبی با استقلالی‌ها در داربی‌ها داشتم و امیدوارم در بازی جمعه موفق باشند. وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به بازی قبل تیمش مقابل پرسپولیس، شناختش از این تیم را به امیر قلعه‌نوعی انتقال خواهد داد، عنوان کرد: قلعه‌نوعی خودش استاد است و همه چیز را می‌داند. بنابراین لازم نیست به او اطلاعاتی بدهم. فقط می‌توانیم برای استقلال دعا کنیم که بازی را ببرد و روند مثبتش را ادامه دهد.
 
 وی همچنین درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی گفت: پیش‌بینی بازی سخت است اما هر تیمی که آرامش بهتر و تمرکز خوبی داشته باشد، می‌تواند موفق شود. به اعتقادم استقلال این آرامش را دارد و می‌تواند نتیجه بگیرد، چون اگر پیروز شود، راهش برای قهرمانی بسیار هموار می‌شود.

مرفاوي به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تمرین تیم فوتبال صبای قم زودتر از تمرین استقلال پایان پذیرفت از این رو در تمرین این تیم حاضر شدیم تا با توجه به نزدیکی بازی دربی از تیم مان حمایت کنیم.

وی ادامه داد: پیش بینی بازی دربی سخت است ولی استقلال هم اکنون آرامش خوبی برای این بازی حساس دارد. هر تیمی که تمرکز و آرامش لازم را داشته باشد می تواند برنده و پیروز دربی باشد.

مرفاوی خاطر نشان کرد: استقلال با پیروزی در دیدار جمعه می تواند راه خود را برای قهرمانی هموار کند و این روند رو به رشد خود را را ادامه دهد./با
برچسب ها: فوتبال ، ایران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.