مهر آزما:

ملوان را می بریم تا به سهمیه آسیا نزدیک تر شویم

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: شرایط تیم ما با 2 پیروزی متوالی که به دست آوردیم، بسیار خوب است.

محمد حسین مهرآزما در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: وضعیت تیم ما با 2 پیروزی متوالی که به دست آوردیم، خیلی خوب است و دوباره به روند برد برگشتیم این 16 امتیاز ما را خوب بالا کشید چون فاصله امتیازات خیلی در جدول به دست آورد.

وی افزود:این هفته باید به مصاف ملوان برویم ملوان تیم خوبی است و بازی سختی داریم ما و ملوان در جدول همسایه هستیم واین موضوع باعث شده که این بازی حساسیت بسیار بالایی برای هر 2 تیم داشته باشد. ما فقط باید ملوان را ببریم تا هم فاصله مان با تیم های پایین تر را افزایش دهیم و هم به تیم های بالایی مان در جدول نزدیک شویم اما کار سختی داریم چون ملوان هم انگیزه های زیادی دارد وبه دنبال پیروزی هستند چون هدف شان کسب سهمیه آسیا است.

وی تصریح کرد: بازی قبلی تیم مقابل پیکان را به خاطر مصدومیت از دست دادم و الان هم با درد تمرین می کنم. البته نسبت به هفته های گذشته شرایط بهترین دارم چون در روزهای گذشته آب درمانی و فیزیوتراپی کردم و می توانم مقابل ملوان راحت بازی کنم.

وی در ادامه گفت: هدف ما در این فصل کسب سهمیه البته کارمان خیلی سخت است چون رقیبان خوبی داریم اما تیم ما پتانسیل کسب سهمیه آسیا را دارد.

مهرآزما در پایان گفت: سوشا مکانی یک مدت به خاطر مسائلی که با ابراهیم زاده داشت، در تمرینات ما حضور نداشت اما مشکلات او برطرف شد وبه تیم برگشت و امیدوارم بتواند به نفت تهران در ادامه مسابقات کمک کند./مح

برچسب ها: ملوان ، مهر آزما ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار