تصاویر/شماره یک جدید تیم ملی فوتبال

شماره یک جدید تیم ملی فوتبال

به گزارش مشرق، دانیال داوری انتخاب جدید کی روش برای حفاظت از سنگر تیم ملی فوتبال، در فصل جاری یکی از آماده ترین گلرهای بوندسلیگا 2 بوده. نشریه کیکر عادت ندارد زیاد خوب به ایرانی ها نمره بدهد ولی داوری با میانگین نمره 2.94 در 10 بازی، جزو تاپ ترین گلرها به حساب می آید. او فعلا عنوان هفدهمین بازیکن برتر رقابت های بوندسلیگا 2 را یدک می کشد.
داوری متولد حومه فرانکفورت است. او دورگه به حساب می آید چرا که پدری ایرانی دارد و مادری لهستانی. او که ورزش را با بسکتبال شروع کرد، حالا یکی از دوازه بان های بوندسلیگا دو است. او در تیم آینتراخت برانشویگ بازی می کند. او با یک متر و 192 سانتی متر قد، شماه 26 به تن می کند. این بازیکن از تیم محلی ویسک که در آنجا متولد شد، استارت بازیگری خود را زد. سپس در سال 2007 به تیم جوانان ماینز رفت که در گذشته دو بازیکن ایرانی به نام سیروس دین محمدی و سرژیک تیموریان را در اختیار داشت. او در رده بزرگسالان و در تیم دوم ماینز نیز بازی کرد. در بین سال ها 2007 تا 2009 ، 32 بازی برای آنها انجام داد و از سرانجام در تابستان 2009 به تیم آینتراخت برانشویگ ملحق شد. او در این 4 سال 37 بازی برای این تیم انجام داده است.



























برچسب ها: عکس ، دانیال ، داوری ، دروازبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
یک متر و 192 سانتی متر قد،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
خوبه نباید رحمتی هم چون میدونه بهش احتیاج داریم هی اذیت کنه ولی بنظرم این تصمیم کی روش قاطع و خوب بود شاید حتی بهتر از رحمتی هم بازی کنه
آخرین اخبار