جباری زاده:

دیدار با سایپا حکم اولتیماتوم برای میثاقیان ندارد/ با قاطعیت از سرمربی تیم حمایت می کنیم

مدیر عامل تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از حمایت همه جانبه از میثاقیان سرمربی تیم خبر داد و اظهار داشت: دیدار با سایپا به هیچ عنوان برای میثاقیان اولتیماتوم نیست.

جباری زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جلسه ای را با بازیکنان و اعضاء کادر فنی تیم برگزار کردیم که همه ی بازیکنان هم قسم و همدل شدند تا با انگیزه و روحیه ای بالا در مقابل سایپا صف آرایی و 3 امتیاز دیدار را کسب کنند امتیاز این دیدار برای تیم ما بسیار حائز اهمیت است. از اینرو تمام تلاش خود را بکار میگیریم تا تیم آرامش لازم را برای مصاف با سایپا کسب کند.
مدیر عامل تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان ادامه داد: تیم علی رغم شایستگی کامل و بالا مقابل تیم راه آهن شکست سنگینی را متحمل شده است با این وجود با تمام قدرت از میثاقیان سرمربی تیم حمایت می کنیم و شرایط لازم را برای موفقیت وی در تیم آلومینیوم فراهم می کنیم.
جباری زاده تصریح کرد: میثاقیان برای صعود تیم به رقابت های لیگ برتر تلاش فراوان انجام داده است به عنوان مدیرعامل تیم تمام تلاش خود را برای حفظ وی در تیم بکار می گیرم و امیدوارم اتفاقاتی رخ دهد تا با میثاقیان فصل را پایان دهیم در حال حاضر به طور کامل از میثاقیان حمایت می کنم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار