اخبار تیم فوتبال استقلال؛

مذاکره هافبک استقلال با اوساسونا لو رفت/ رحمتی با هیچ کس مشورت نکرد، حتی خانواده‌اش!

اعضای تیم استقلال با حواشی بسیار زیادی به مصاف تیم پرسپولیس می روند یکی از این حواشی مباحث مربوط به بازیکنان این تیم است. آخرین اخبار استقلال را در این خصوص و تیم بخوانید:

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: اعضای تیم استقلال در حالی برای بازی با قرمزها آماده می شوند که شرایط برای این تیم به گونه ای دیگر است، زیرا حواشی اطراف تیم و داخل تیم بسیار زیاد است و این موضوع برای این تیم مشکل ساز شده است که جواد نکونام هافبک تیم استقلال پیش از این در خصوص حضور در اسپانیا بحث هایی را انجام داده است، اما پیش از این در این مورد اعلام کرد که قصد جدایی ندارد و با اوساسونایی ها نیز بحثی را مطرح نکرده است، اما در حال حاضر این اتفاق طوری مطرح شده است که جواد نکونام در این خصوص مذاکراتی را انجام داده است.

زیرا پیش از این قرار به جدایی وی نبود و مسئولان و مربیان دائم در خصوص حضور وی در استقلال تا پایان فصل سخن می گفتند و نکونام نیز اعلام کرد که قصد دارد در استقلال بماند و در این خصوص تصمیم دیگری ندارد، اما در حال حاضر عنوان شده است که این بازیکن مذاکرات لازم را با اعضای مسئول تیم اوساسونا انجام داده است و حتی مذاکرات تا مرحله نهایی پیش رفته است، اما این در حالی است که اعضای تیم استقلال از مطرح شدن آن باخبر نبودند و جواد نکونام در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده تا بتواند برای جدایی از این تیم اقدام کند، اما این اتفاق سرانجام رخ نداد و نکونام در حال حاضر در استقلال حضور دارد. جواد نکونام با این موضوع ثابت کرد که مذاکرات لازم را در این خصوص انجام داده است و قصد داشته در صورت مهیا شدن شرایط تیم استقلال را ترک کرده و راهی کشور اسپانیا شود، اما در نهایت این اوضاع برای وی رقم نخورده است، تا این بازیکن در تیم استقلال بماند و به فوتبالش ادامه دهد اما آن موضوعی که قابل ذکر است اینکه نکونام مذاکرات نهایی با اوساسونا را انجام داده است، اما شرایط برای بازگشت وی به این تیم مهیا نشد و نکونام در تیم استقلال ماندنی شد.

قهر دو بازیکن استقلال تائید شد
با اینکه عنوان می شد در تیم استقلال هیچ یک از نفرات این تیم با یکدیگر قهر نیستند و اوضاع در این تیم کاملا ایده آل است و آرامش لازم حاکم شده و اعضای این تیم همگی و در کنار یکدیگر به خوبی و خوشی اردوها و تمرینات را پشت سر می گذارند، اما این طور نیست و بعد از مدتی مشخص شد که چند بازیکن این تیم با یکدیگر دچار اختلاف هستند و این موضوع مشخص و علنی اثبات شده است.
براساس این گزارش؛ اعضای تیم استقلال به دنبال ایجاد آرامش در تیم هستند و قصد دارند با این شرایط برای حضور بازیکنان در ترکیب تیم‌ آماده شوند، اما این اتفاق همیشه و در هر حالت آنطور که مربیان و مسئولان این تیم مدنظرشان است، پیش نمی رود و این موضوع عاملی است که این اخبار پس از مدتی مشخص می شود تا استقلال با حواشی بیشتری روبرو شود.
در این خصوص مشخص شده است که چند بازیکن این تیم که اعلام شده بود با یکدیگر هیچ مشکلی ندارند، دچار مشکلاتی جدی هستند و هم اتاق نبودن چند استقلالی در اردوهای این تیم برای استقلال دردسرساز شده است.
با اینکه اعلام می شد جدایی نکونام و رحمتی از یک اتاق در اردوهای این تیم نظر مربیان تیم است و آنها اختلافی ندارند، اما شده است که آنها با یکدیگر اختلاف دارند اما آبی ها بدلیل اینکه تیم وارد حاشیه نشود و به مشکلات استقلال افزوده نشود، این بحث را مطرح نمی کنند تا تیم وارد حاشیه ای جدید و تازه نشود، زیرا اعضای این تیم با اوضاعی خاص روبرو هستند که اگر این حواشی به آنها افزوده شود، قلعه نوعی برای مدیریت و کنترل آنها دچار مشکلات جدی می شود.
جواد نکونام و مهدی رحمتی با مشکلاتی روبرو هستند، این دو بازیکن با یکدیگر قهر هستند و مراسم آشتی بین آنها برگزار نشده و بحثی نیز در این خصوص عنوان نشده است، زیرا آبی ها معتقدند که این مشکل باید توسط این دو بازیکن حل و فصل شود، اما این اتفاق تابحال رخ نداده است و این موضوع برای حضور رحمتی در تیم ملی نیز تاثیرگذار است، اما در نهایت باشگاه استقلال نیز در این موضوع دخالت دارد.
رحمتی با هیچ فردی مشورت نکرد، حتی خانواده اش
مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال سوژه اصلی این روزهای فوتبال ایران است، زیرا وی از فوتبال ملی کناره گیری کرده است و مسئولان و مربی تیم ملی نیز در مقابل ادعای وی واکنش خاصی را ارائه نکردند و با آن موافق هستند.
براساس این گزارش؛ مهدی رحمتی شخصا تصمیم به جدایی از تیم ملی گرفت. به یکباره و براساس شرایط خاص بوجود آمده، مباحثی را مطرح کرد که کمتر کسی از اهالی فوتبال از این مسئله باخبر بودند، زیرا وی در این خصوص بحثی را با هیچ یک از اهالی فوتبال مطرح نکرد، حتی استقلالی ها نیز از این موضوع بی خبر بودند و از تصمیم رحمتی شوکه شدند.
گفتنی است؛ اعضای تیم استقلال در این مورد ابراز بی اطلاعی کردند و مسئولان و اعضای تیم ملی نیز بی خبری خود را اعلام کردند و دروازه بان آبی ها گفت که در این مورد با هیچ کس مشورت نکرده و لزومی به این اقدام ندیده است، زیرا شرایط برای وی طوری پیش رفته که این دروازه بان تصمیم آنی و در لحظه گرفته است و حتی خانواده اش نیز در این خصوص بی خبر بودند و زمانی که رسانه ها اعلام داشتند از این اتفاق باخبر شدند، اما عنوان شده است که برخی اطرافیان و دوستان رحمتی پس از باخبر شدن از این اتفاق با وی مخالفت کردند و اعلام داشتند که وی باید در این خصوص با تفکر و فکر بیشتری وارد عمل می شد که این اتفاقات برای وی رخ ندهد.
انتخاب هم اتاقی ها با شرایط خاص قلعه نوعی
امیر قلعه نوعی در نظر دارد شرایط را طوری در تیمش تغییر دهد که برای دربی همه چیز به نفع استقلال تمام شود و این تیم بتواند با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کند، اما این در حالی است که آبی ها برای این پیروزی نیاز به آرامش و ایجاد اوضاع خاص در تیم دارند، به همین دلیل سرمربی استقلال تصمیم جالبی برای حفظ آرامش در این تیم گرفته است.
براساس این گزارش؛ امیر قلعه نوعی قصد دارد از چهارشنبه اعضای این تیم را راهی اردوی شبانه روزی کند تا بازیکنان با اوضاعی خاص برای دیدار با پرسپولیس آماده شوند و در این میان وی اتاق بازیکنان را تعیین می کند که چه کسی با دیگر همبازی خود در یک اتاق برای دربی آماده شود.
گفتنی است؛ این مربی اعلام کرده است که برای دربی قصد دارد از یک بازیکن جوان در کنار بازیکن باتجربه و قدیمی تیم در یک اتاق استفاده کند تا بازیکنان باتجربه تیم در مورد شرایط دربی و اوضاع تیم و چگونگی حضور بازیکنان جوانتر در ترکیب تیم وی را توجیه کرده و از نظر روحی روی بازیکن جوان کار کنند تا بازیکنان کم سن و سالتر که در دربی حضور نداشتند، با روحیه کامل برای این بازی آماده شوند و استقلال را همراهی کنند.
قرار است بازیکنان توسط سرپرست و اعضای کادر فنی مشخص شوند و پیش از حضور اعضای تیم در هتل نفرات اعلام شوند تا هر کدام پس از حضور در هتل وارد اتاق های مخصوص خود شوند و از نظر روحی و فنی برای این دیدار آماده شوند.
شایان ذکر است؛ امیر قلعه نوعی اعلام کرده است در این خصوص برنامه های مشخصی دارد و قصد دارد با شرایطی خاص تیمش را آماده دربی کند.
قلعه نوعی خواستار برگزاری 2 روز تمرین در یک زمین دیگر
امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال درصدد است که شرایط را مورد بررسی قرار دهد و تیمش را با اوضاعی ایده آل برای بازی با پرسپولیس آماده کند. این در حالی است که امیر قلعه نوعی در خصوص حضور اعضای تیمش برای تمرین کردن در یک محل جداگانه اصرار فراوان دارد.
براساس این گزارش؛ امیر قلعه نوعی در نظر دارد که بهترین تصمیم را در خصوص شرایط آماده سازی اعضای این تیم در نظر بگیرد تا آبی ها بتوانند برای بازی دربی با اوضاعی متفاوت ظاهر شوند و این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.
امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که شرایط برای تمرین کردن این تیم باید متفاوت پیش برود تا استقلال با اوضاعی کاملا ایده آل پیش برود و استقلال بتواند در این بازی اسیر بازیکنان تیم حریف نشود.
شایان ذکر است؛ امیر قلعه نوعی معتقد است که تیمش باید بر فاصله 2روز تا دیدار دربی، تیمش را در یک زمین دیگر مورد ارزیابی قرار دهد تا این تیم بتواند با اوضاعی خاص آماده بازی با پرسپولیس شود.
وی درخواست خود را به مسئولان تیم استقلال ارائه کرده است و خواستار این است که دو روز پایانی تمرینات تیمی استقلال در زمینی جدا از کمپ استقلال برگزار شود و اعضای این تیم بتوانند با شرایطی خاص تیم را همراهی کنند.
این مربی به باشگاه اعلام کرده است که قصد دارد 2 روز پیش از بازی در زمینی خارج از محیط کمپ برگزار شود و این موضوع را مورد ارزیابی قرار دهد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار