پشيماني والکات از تمديد با آرسنال

والکات که براي تمديد قراردادش رؤساي آرسنال را چندين ماه بدون جواب گذاشته بود حالا شروع به انتقاد از اوضاع تيم کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري اسکاي اسپرتز، تئو والکات که به نظر مي رسيد براي تمديد قراردادش در آرسنال بسيار بي ميل است نهايتا در اثر اصرار شديد اعضاي تيم و مربيان و هواداران ملزم به تمديد قرارداد شد.
اما از شواهد پيداست او که قصد داشته با عدم تمديد قراردادش در تابستان بتواند به عنوان بازيکن آزاد تيم را ترک کند از شرايط آرسنال اصلا راضي نيست.
او از وضعيت تيم ابراز نگراني کرده و مي گويد، موقعيت آنها بسيار خطرناک است و آنها را در شرايط بحراني قرار داده است.
باخت آرسنالي ها مقابل چلسي به اين معني است که آنها در حال حاضر با 4 تيم اول جدول رده بندي ليگ برتر که راهي فصل آينده ليگ قهرمانان اروپا مي شوند 7 اختلاف امتياز دارند و اين موضوع که والکات دوباره نتواند در ليگ هاي اروپايي حضور پيدا کند برايش بسيار نگران کننده است.
براي رهايي از اين وضعيت حالا آرسنالي ها بايد ديدار روز چهارشنبه مقابل وستهام را با پيروزي پشت سر بگذارند تا شايد بتوانند به تاتنهام در رتبه چهارم جدول رده بندي نزديک شوند.
والکات در اين رابطه گفت: ما اين فصل از تيم هاي بسياري پيشي گرفته ايم بنابراين بايد فاصله ها را پشت سر بگذاريم و آنها را کم کنيم، ما دوست داريم نتايج و گل هايمان را روي اسکوربورد ببينيم.
وي در ادامه افزود: ديدار ما در خانه مقابل وستهام بسيار سخت خواهد بود، در نتيجه اين بار بايد آماده باشيم، بازي بزرگي براي ماست پس با استفاده از حمايت هواداران بايد نتايجمان را خوب رقم بزنيم./مح
برچسب ها: والکات ، آرسنال ، قرارداد ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار