پورحيدري:

تجربه در دربي تعيين کننده است/برای کریمی آرزوی بهترین ها را دارم

مديرفني تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تجربه بازيکنان براي بازي دربي تعيين کننده است.

منصور پورحيدري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: تيم استقلال تجربه زيادي براي بازي با پرسپوليس دارد و تجربه مربي و بازيکنانمان به ما کمک مي کند تا با قدرت بيشتر به سراغ بازي دربي برويم، حاشيه و استرس به هيچ وجه براي اين ديدار نبايد وجود داشته باشد، حساسيت ها در بازي دربي زياد است از اين رو کادر فني برنامه ريزي خوبي براي دربي دارد.
 
مديرفني تيم فوتبال استقلال تهران  ادامه داد:‌ هر تيمي که در طول هفته برنامه و تمرينات خوبي براي بازي دربي داشته باشد برنده خواهد بود در ضمن هواداران نيز براي بالا بردن روحيه بازيکنان تأثير زيادي دارند.
 
پورحيدري در مورد تجربه چند بازيکن و مربي تيم فوتبال استقلال در بازي هاي دربي گفت: در بين نفرات تيم فوتبال استقلال بازيکناني هستند که تجربه بازي در دربي را دارند و سرمربي تيم نيز در دربي هم به عنوان بازيکن و مربي بازي کرده است، اين مسئله درک بالاي بازيکن و مربي را از اين بازي بالا مي برد و به طور حتم تاثيرگذار است.
 
وي ادامه داد: استقلال براي بازي دربي برنامه دارد و مسلما براي گرفتن 3 امتياز به ميدان خواهد رفت، حريف نيز براي ادامه روند روبه رشد خود به دربي خواهد آمد ولي اميدوارم بازيکنان دو تيم بازي خوبي به نمايش بگذارند و در ضمن بازي پرگل باشد.
 
پورحيدري در مورد شرايط تيم فوتبال استقلال تهران قبل از بازي دربي تصريح کرد:‌ در نيم فصل دوم تيم فوتبال استقلال تهران شرايط خوبي پيدا کرده و با اضافه شدن نفرات با انگيزه، تيم کامل شده است، استقلال هم اکنون در صدر جدول ليگ برتر قرار دارد.
 
وي ادامه داد: شرايط خوب استقلال به بازيکنان کمک مي کند تا با بهترين شرايط به استقبال دربي بروند ولي بازي دربي با بقيه بازي ها فرق مي کند به طور مثال در سال 1374 همه هواداران و پيشکسوتان 80 درصد پرسپوليس را برنده ديدار دربي مي دانستند ولي ما در 35 دقيقه کار را تمام کرديم و با نتيجه سه بر يک بازي را برديم.
 
پورحيدري در مورد خواسته مربي تيم از بازيکنان گفت: چند روز قبل از بازي مشخص نمي شود که چه بازيکناني در دربي بازي خواهند کرد، تمرينات خوب آنها باعث حضور در ترکيب اصلي است و بايد بازيکنان با تاکتيک مربي تيم حرکت کنند و خواسته هاي امير قلعه نوعي سرمربي تيم فوتبال استقلال در بازي دربي تعيين کننده است.
 
مديرفني تيم فوتبال استقلال در مورد علي کريمي گفت: علي کريمي بازيکن بزرگي است و هميشه براي من قابل احترام است ولي براي ما رسيدن يا نرسيدن کريمي به دربي فرقي نمي کند و براي او آرزوي بهترين ها را دارم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار