احمد مساجدي:

مشکلات روحي تيم ما به راحتي قابل حل و فصل نيست

تيم واليبال شهرداري تبريز در هفته هفتم از دور برگشت مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه هاي کشور امروز در خانه خود ميزبان تيم سايپا است.

احمد مساجدي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما مقابل تيم سايپا يک بازي سخت و سنگين را در پيش داريم و بايد سه امتياز کامل بازي را هم کسب کنيم.
 
سرمربي تيم واليبال شهرداري تبريز  تصريح کرد: متأسفانه ما در بازي امروز سعيد هاشمي و گل محمد سخاوي را به دليل مصدوميت از ناحيه مچ پا در اختيار نداريم و با توجه به اين نداشته ها براي مصاف با حريف خود را آماده کرديم چون اين آسيب ديدگي ها طبيعت ورزش حرفه اي است.
وي يادآور شد: خوشبختانه از پنج هفته باقي مانده مسابقات ليگ برتر ما چهار ديدار خانگي در پيش داريم بازيکنان اين تيم تاکنون ثابت کرده اند که در بازيهاي خانگي عملکرد بسيار خوب و قابل قبولي را به نمايش گذاشته اند در صورتي که موفق به کسب حداکثر امتياز در اين مسابقات شويم به طور قطع جايگاهمان در جدول رده بندي ارتقا پيدا مي کند.
مساجدی گفت: ذهنيت شاگردانم براين است که مقابل نارنجي پوشان سايپا يک بازي خوب با هدف برد انجام دهند اما متأسفانه تيم ما داراي مشکلاتي است که از ابتدا با ان همراه بوده به راحتي قابل حل و فصل نيست.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز تصريح کرد: وقتي شرايط حساس در تيم بوجود مي آيد بازيکنان دست به گريبان حرف ها و توصيه هاي بي پايه و اساس گذشته مي شوند در صورتي که بايد در شرايط سخت از تمام تجارب و خلاقيت خود براي اجراي صحيح تاکتيک ها استفاده کنند.
مساجدي يادآور شد: هرچه به روزهاي پاياني مسابقات ليگ نزديک مي شويم وضعيت تيم ها در جدول رده بندي تغيير مي کند به طوري که تيم هاي مدعي چهره اي متفاوت از خود را به نمايش مي گذارند برخي قدرتمند تر و برخي ضعيف تر شده اند. تقويت برخي تيم ها حاکي از آن است بازيکنان يکديگر را شناخته و با اعتماد بيشتري در تيم بازي مي کنند.
وي در ادامه گفت: به طور کلي تيم ما از نظر روحي رواني شرايط خوبي ندارد و ما بزرگترين ضربه را از اين بخشي خورده ايم بازيکنان در تمرين وضعيت بسیار خوبي دارند اما در طول بازي شرايط به عقب باز مي گردد و با اين اوصاف مي خواهيم در هفته هاي پاياني حريفان را مغلوب و جايگاهمان در جدول را سروسامان ببخشيم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.