افاضلی:جدال سرخابی ها در میانه زمین خواهد بود/غلبه بر احساسات برگ برنده دربی است

کارشناس فوتبال درخصوص بازی دربی 76 گفت: بازی دربی بیشتر مبتنی بر احساسات است و مسائل تاکتیکی بر آن حکم فرما نیست.

هومن افاضلی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: شرایط دو تیم سرخابی برای  بازی دربی متفاوت است پرسپولیس برای ایجاد وضعیت بهتر در جدول لیگ با انگیزه تر مقابل آبی پوشان قرار خواهند گرفت
افاضلی در ادامه اظهار داشت:  استقلال هم در بازی دربی  به دنبال بردن رقیبش پرسپولیس است تا جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کند.

وی درباره نبود کریمی در بازی دربی تصریح کرد: در این بازی احساسی بازیکن ما تجربه ای همچون کریمی تاثیر  گذار خواهد  بود وی به عنوان لیدر پرسپولیس د ر میانه زمین می توانست گره گشای تیمش باشد حیف شد که وی نمی تواند  دربی بازی کند.

 افاضلی  درباره برگ برنده تیم ها در دربی گفت:  هر تیمی که  بتواند بر احساسات غلبه کند می تواند برنده این دربی باشد
 امیر قلعه نویی با تجربه تر از  گل محمدی است وی از لحاظ روحی و روانی می تواند بهتر از سرمربی پرسپولیس بازیکنان تیمش را آماده این بازی کند.

 کارشناس فوتبال  عنوان کرد:  بازیکنان پرسپولیس با رفتن ژوزه روحیه مضاعفی گرفتند آنها رابطه خوبی با ژوزه نداشتند  اما هم اکنون با حضور  گل محمدی با اعتماد به نفس بالا و با انگیزه  تر نسبت به بازیهای گذشته مقابل  حریفانشان قرار می گیرند.

 وی بیان کرد:  رضا حقیقی هافبک جدید پرسپولیس توانسته نقاط ضعف تیمش را در خط میانی پوشش دهد در آن سوی میدان هم جباری با برگشتن  به استقلال توانسته میانه زمین تیمش را تقویت کند به هر حال جدال دو تیم فوتبال سرخابی  در میانه زمین خواهد بود.
 وی خاطر نشان کرد:  با توجه به تفکرات هجومی مربیان سرخابی بازی جذاب و دیدنی در دربی 76 شاهد  خواهیم بود.
 وی درباره عدم  دعوت رحمتی به تیم ملی توسط کی روش گفت: رحمتی تحت فشار قرار گرفته بود که از تیم ملی کناره گیری کرد به نظرم کادر فنی  باید با رحمتی صحبت و مسائل و مشکلات روحی را برطرف کنند تا این دروازه بان به تیم ملی باز گردد.

وی درمورد حضور دنیل دادری در تیم ملی گفت:  من بازیهای دانيال داوری را ندیدم تا درباره وی نظر بدهم اگر وی بهترین گلر هم باشد کی روش نباید رحمتی  را به خاطر این دروازه بان کنار بگذارد./با





 
برچسب ها: کارشناس ، فوتبال ، در
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار