ترقي:

ملت ايران در انتخابات آينده در سه راهي بزرگي قرار دارند

عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: ملت ايران در آستانه انتخابات 92 بر سر سه راهي انتخابي بزرگ براي انتخاب گزينه اصلح قرار دارند.

به گزارش گروه احزاب باشگاه خبرنگاران، حميد‌رضا ترقي كه به دعوت نهاد رهبري در دانشگاه ياسوج در جمع روحانيون دانشگاههاي آزاد و دولتي كهكيلويه و بويراحمد سخن مي‌گفت، اظهار داشت: تغيير دولت‌ها در فرآيند انقلاب اسلامي تاثيرات قابل توجهي گذاشته و اقتضاي انتخابات‌هاي آزاد در طول سه دهه، افزايش طمع دشمنان بيگانه براي تاثيرگذاري بر نتيجه انتخابات‌ها در كشور ما بوده است.

اين كارشناس مسائل سياسي، سه عامل را در چالش‌هاي انتخاباتي موثر دانست كه عبارت بودند از:1 -سلايق دلسوز كشور با اهداف بهبود و اصلاح امور 2- مخالفين داخلي با هدف منحرف كردن مسير انقلاب 3-مخالفين خارجي با هدف براندازي نرم نظام اسلامي

ترقی رقابت‌هاي سياسي بي‌قاعده و غيرنظام‌مند و سياه و سفيد كردن انتخابات و تخريب و بي‌تقوايي سياسي و تن‌ ندادن به قانون و فراهم كردن زمينه دخالت بيگانگان و عدم رعايت آداب پيروزي و شكست را از جمله ابزارهاي چالش‌ساز در انتخابات كشور دانست و با تحليل شرايط مهم كنوني كشور در عرصه بين المللي و داخلي افزود: امروز ملت مقاوم و بيدار ايران بر سر سه راهي انتخاباتي بزرگ بين اصولگراها و اصلاح‌طلبان و منحرفين قرار دارد.

وی افزود: اگر ملت ايران در اين امتحان و آزمون موفق شود بار ديگر پوزه دشمن را به خاك خواهد ماليد.

ترقي ضمن بازخواني گفتمان اصولگرايي كارنامه اصولگرايي در كشور را در عرصه‌هاي اقتصادي و سياست خارجي و داخلي و فرهنگي موفق دانست و با اشاره به ضعف‌ها و انتقادهاي وارده بر عملكرد دولت دهم و مجلس اظهار داشت: ملت ايران در آستانه انتخابات 92 بر سر سه راهي انتخابي بزرگ قرار دارد كه بايد يا نامزدي اصولگراتر را انتخاب كند يا نامزدي از جريان مردود شده اصلاحات يا نامزدی ازجريان واگراي انحرافي و ما يقين داريم كه ملت بازهم اصولگراها را انتخاب خواهد كرد.

اين نماينده دوره پنجم مجلس شوراي اسلامي افزود: سخنان و مواضع دلسوزانه و دورانديشانه آقاي عسگراولادي نبايد اصلاح‌طلبان تند و افراطي و تجديدنظرطلب و به دامن دشمن پناه برده را اميدوار و طلبكار كند. اينها همچنان منفور ملت ايرانند و قصد آقاي عسگراولادي تطهير مزدوران داخلي اجنبي نيست بلكه ايشان آخرين فرصت را براي فريب‌خوردگان و بازي خورده‌هاي فتنه براي توبه فراهم كرده‌اند كه اگر از اين فرصت براي توبه و بازگشت به دامن ملت استفاده نكنند، مرگ سياسي خود را رقم زده‌اند.

وي سپس به سوالات روحانيون دانشگاهي پيرامون اهداف طراحان انتخابات آزاد و ارزيابي سخنان رئيس‌جمهور در مجلس و علت تداوم تحريم‌هاي اقتصادي عليه ايران پاسخ گفت.


انتهاي پيام/
برچسب ها: ترقی ، موتلفه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار